"Aisyah Hijanah Kongsi Foto Mesra Bersama Alif Teega: Apa Khabar Status Hubungan Mereka?"



Ketika drama rumah tangga Aisyah Hijanah menjadi perbualan hangat di media sosial, dia tampak masih mesra bersama suaminya, Alif Teega. Walaupun netizen sibuk memperkatakan tentang isu ini, Aisyah memilih untuk tidak memberikan penjelasan lanjut melalui laman Instagramnya.


Aisyah, yang kini berusia 26 tahun, nampaknya enggan membincangkan status hubungan mereka secara terbuka. Apabila dihubungi kami, dia hanya memberi alasan sedang makan dan memandu, dan enggan memberikan komen lebih lanjut.


“Saya tak mahu komen. Saya sedang makan. Line pun tak jelas ni, tengah memandu. Nanti hubungi semula,” kata Aisyah.


Walau bagaimanapun, usaha kami untuk mendapatkan kenyataan lanjut daripada Aisyah gagal kerana dia tidak dapat dihubungi semula.


Baru-baru ini, Aisyah mendedahkan bahawa dia telah memfailkan cerai terhadap Alif di Mahkamah Rendah Syariah Gombak Timur, Selangor, pada Ogos lalu. Namun, punca sebenar di sebalik keputusan ini masih menjadi misteri.


Untuk makluman, Aisyah dan Alif telah berkahwin pada 25 November 2017 dan dikurniakan tiga orang anak. Sementara itu, Alif dilaporkan telah berkahwin kali kedua dengan Fatin Umaidah di Thailand semasa Aisyah sarat mengandung anak ketiga mereka.


Jangan lupa untuk kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda! Kita semua pasti tertanya-tanya apa yang sebenarnya berlaku dalam kisah hidup mereka. ✨👀

Previous Post Next Post

Contact Form