Amir Masdi Fokus Kerjaya, Belum Sedia Berkasih: “Bukan Masa Yang Sesuai!”



Siapa yang tak kenal dengan penyanyi berbakat besar, Amir Masdi? Dengan suara yang memukau dan personaliti yang menyenangkan, tak hairanlah Amir menjadi antara bintang muda yang sedang meningkat naik dalam industri seni. Namun, walaupun ramai yang ingin tahu tentang kehidupan peribadinya, Amir baru-baru ini mendedahkan bahawa dia belum bersedia untuk bercinta.


Bagi Amir, yang kini berusia 27 tahun, soal cinta bukanlah keutamaan. Katanya, “Sekarang saya belum bersedia untuk mempunyai kekasih kerana nak fokus siapkan album dahulu.” Wah, memang betul-betul serius Amir ni dengan kerjayanya! Dengan jadual harian yang padat, Amir sibuk dengan pembikinan lagu-lagu baharu dan menghadiri pelbagai jemputan persembahan. Nampaknya, cinta terpaksa ditangguhkan buat sementara waktu.


Walaupun begitu, Amir tak menutup pintu hatinya untuk berkawan. Dia bersikap terbuka, tetapi mengakui belum ada calon isteri yang sesuai. “Saya selesa berkawan dengan sesiapa saja. Setakat ini, kalau ada yang cuba nak mendekati, saya tidak tahu niat mereka,” katanya. Tapi buat masa sekarang, Amir memilih untuk fokus seratus peratus pada kerjayanya, dan mungkin selepas album terbaharunya siap, barulah dia akan mula fikirkan soal cinta.


Bercakap tentang album, Amir akan tampil dengan album kedua yang dinamakan AM

. Yang menariknya, album ini merupakan hasil ciptaan bersama dengan komposer terkenal, Edry Abdul Halim. Lebih mengujakan, Amir sanggup terbang ke Manchester, London untuk merakam lagu dan muzik video bagi album tersebut. Album ini akan memuatkan 12 buah lagu dan bakal menemui peminat pada 12 Oktober depan.


Kalau anda peminat setia Amir Masdi, jangan lupa untuk nantikan album terbaharunya ini! Sambil-sambil tu, kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda yang juga minat Amir. Lagi ramai yang tahu, lagi meriah kan? 👏🎶


Klik Sini untuk Kongsi Artikel Ini dengan Kawan-Kawan!

Previous Post Next Post

Contact Form