Anna Jobling Makin Bersinar di Indonesia: Terima 3 Tawaran Filem Selepas ‘Lembayung’!



Anna Jobling, bintang muda yang semakin dikenali, kini melangkah lebih jauh dalam industri hiburan antarabangsa selepas kemunculannya dalam filem Indonesia, Lembayung. Tidak disangka, kejayaannya dalam filem itu membuka pintu rezeki lebih luas apabila Anna menerima tiga tawaran filem baru daripada produksi Indonesia! Wow, memang hebat!


Anna yang berusia 24 tahun ini kini sibuk berulang-alik antara Kuala Lumpur dan Jakarta, meneruskan karier seninya yang semakin berkembang. Bagi Anna, ini adalah peluang besar untuk meluaskan lagi bakatnya ke peringkat antarabangsa.


"Saya tak sangka dapat tawaran dari tiga produksi berbeza di Indonesia. Ini peluang besar untuk saya kembangkan bakat dan karier!" - Anna Jobling.


Anna juga terharu dengan sambutan hangat yang diterimanya, bukan sahaja daripada penerbit filem tetapi juga peminat Indonesia yang semakin mengenali namanya. Ketika hadir pada tayangan perdana Lembayung, dia berasa terharu dapat bertemu pelakon-pelakon terkenal seperti Christine Hakim dan Prilly Latuconsina, yang banyak memberi inspirasi buat dirinya.


"Bertemu dengan nama-nama besar seperti Christine Hakim dan Prilly Latuconsina adalah satu penghormatan buat saya. Sangat terinspirasi dengan dedikasi mereka!" - Anna Jobling.


Bukan itu sahaja, pengarah Lembayung, Baim Wong, juga menjadi mentor yang sangat membantu Anna. Beliau turut membuka peluang besar buat Anna di Indonesia. Filem genre seram ini mula ditayangkan di pawagam Indonesia bermula 18 September, jadi jangan lepaskan peluang untuk menonton!


Anna memang sedang mendaki tangga kejayaan dengan pantas. Kita pasti tak sabar nak tengok perkembangan kerjayanya seterusnya, kan? Jom, kongsi cerita inspirasi ini dengan kawan-kawan korang! Siapa tahu, mereka pun akan terinspirasi dengan kisah kejayaan Anna!


Jom sebarkan berita ini! Tekan butang kongsi dan ajak rakan-rakan anda baca kisah Anna Jobling yang makin meletup di Indonesia!

Previous Post Next Post

Contact Form