"Anna Jobling Tak Sangka! Ganding Dengan Maya Karin Dalam Sekuel 'Duyung' Selepas 16 Tahun!"



Siapa sangka, selepas 16 tahun filem "Duyung" mencetuskan fenomena, kini kita bakal disajikan dengan kesinambungan kisah yang dinanti-nantikan! Kali ini, pelakon muda berbakat, Anna Jobling diberi tanggungjawab besar memegang watak utama dalam filem sekuel berjudul Duyung Lagenda Aurora.


Menerima berita ini, Anna yang lebih dikenali sebagai Anna Ellisa Gustin, tak dapat menahan perasaan gemuruhnya. Bukan saja dia memikul watak utama, malah dia turut berpeluang bergandingan dengan ikon filem Malaysia, Maya Karin, yang sebelum ini mencipta nama menerusi watak utama dalam filem "Duyung" pada tahun 2008.


"Saya betul-betul rasa gemuruh! Bayangkan, filem ini adalah kesinambungan dari karya francais 'Duyung' yang dulu jadi fenomena. Diberi peluang memegang watak anak kepada Maya Karin... Itu satu tanggungjawab yang sangat besar!" kata Anna dengan penuh teruja.


Ketika ditemui di sidang media filem Duyung Lagenda Aurora di Wetlands Studios Putrajaya, Anna berkongsi tentang pengalaman dan cabaran yang bakal dihadapi. Dia sedar bahawa harapan peminat amat tinggi, terutamanya apabila filem terdahulu telah meninggalkan impak yang begitu besar.


Pengarah dan penulis skrip filem ini, Datuk Prof. Dr. A. Razak Mohaideen, turut menjelaskan mengapa masa ini dipilih untuk menghasilkan sekuel tersebut. Menurutnya, "Sekarang adalah masa yang tepat. Ramai yang tertanya-tanya tentang kesinambungan cerita ini, dan kami percaya ini waktu yang sesuai untuk memberikan sesuatu yang istimewa kepada peminat."


Menariknya, filem ini bukan saja menggabungkan pelakon lama dan baru, malah penggambaran akan dilakukan di 22 lokasi berbeza! Bayangkan, keindahan Pulau Langkawi, Pulau Paya, Lembah Klang, dan Putrajaya akan menjadi latar belakang magis untuk kisah duyung yang penuh dengan misteri dan keindahan.


Selain Anna dan Maya, filem ini turut dibintangi oleh nama-nama besar seperti Saiful Apek, Ayie Floor 88, Yasmin Hani, Yassin Senario, Datuk Yusry Abdul Halim, Nadia Brian, Kumpulan Zero, Aniq Aqil, dan Aidilia Hilda. Memang gempak!


Dengan semua elemen ini, tak sabar rasanya menanti filem ini menemui penonton di pawagam pada suku tahun ketiga 2025. Jadi, pastikan anda tidak ketinggalan untuk menyaksikan Duyung Lagenda Aurora nanti!


Jom kongsi berita hebat ni dengan kawan-kawan korang! Mesti ramai yang tak sabar nak tengok gandingan Anna Jobling dan Maya Karin di layar perak. Tekan butang share tu sekarang, dan ajak kawan-kawan korang untuk ikut sama menantikan filem yang bakal mencuri hati semua!

Previous Post Next Post

Contact Form