Anna Jobling Tidak Kisah Jadi Duyung, Atlet Renang Wakil Selangor Pun Tampil Hebat!



Siapa yang tak kenal Anna Jobling, pelakon cantik yang sentiasa mencuri tumpuan? Terbaru, Anna akan melakonkan watak duyung dalam filem epik Duyung Lagenda Aurora! Menariknya, Anna sebenarnya pernah menjadi atlet renang yang mewakili Selangor. Wah, tak sangka kan?


Anna, yang kini berusia 24 tahun, mengakui walaupun dah lama tak turun kolam, dia masih ada 'skill' renang yang hebat. Katanya, pengalaman sebagai atlet ketika berumur 17 tahun banyak membantu untuk menjayakan watak duyung ini.


"Saya memang pernah wakil Selangor dalam sukan renang. Walaupun dah lama tak berenang, skill tu masih ada! Jadi tak ada masalah untuk saya berlakon dalam air, lagi-lagi saya boleh diving juga!" - Anna Jobling


Dalam sidang media di Wetlands Studios Putrajaya, Anna turut berkongsi tentang penggambaran filem ini yang bakal berlangsung di Pulau Payar, Langkawi. Satu lagi perkara menarik? Anna sebenarnya nak kulitnya jadi lebih tanned! Katanya, dia tak kisah pun berjemur di bawah matahari demi menjayakan wataknya.


Namun, cabarannya, kulit Anna akan jadi merah dulu sebelum betul-betul tan. Tapi apa nak kisah, kan? Demi watak, Anna sanggup berkorban!


Filem Duyung Lagenda Aurora yang turut dibintangi oleh Maya Karin, Saiful Apek, Ayie Floor 88, dan ramai lagi nama besar akan memulakan penggambaran dari September hingga Oktober 2024. Dijangka filem ini akan ditayangkan pada suku ketiga tahun 2025. Jadi, jangan lepaskan peluang untuk menonton!


Kalau korang excited macam kami, jangan lupa SHARE artikel ni dengan kawan-kawan korang! Lagi ramai yang tahu, lagi seronok kan? 🧜‍♀️✨

Previous Post Next Post

Contact Form