"Ayu Puteh Harap Wanna Ali Segera Kahwin, Tak Suka Anak Terpalit Gosip Murahan!"



Dalam dunia hiburan, gosip memang tak dapat dielakkan, tetapi sebagai seorang ibu, Penerbit Ayu Puteh nampaknya kurang senang dengan gosip-gosip negatif yang mula melibatkan anaknya, Wanna Ali. Ayu berharap Wanna dapat segera mendirikan rumah tangga supaya segala kontroversi murahan ini dapat dielakkan.


"Cepatlah kahwin dik, jangan bujang lama-lama," kata Ayu secara berseloroh di Instastory miliknya pada petang Ahad, merujuk kepada harapannya untuk Wanna. Bagi Ayu, imej anaknya lebih penting, dan dia tak suka apabila Wanna dikaitkan dengan gosip artis lain yang boleh merosakkan reputasinya.


Keadaan menjadi semakin hangat apabila Wanna terpaksa menutup ruangan komen di Instagramnya selepas menerima lebih 700 komen negatif, terutamanya setelah memuat naik foto bersama Fattah Amin bagi mempromosikan drama lakonan mereka. Foto tersebut telah menyebabkan segelintir netizen mendakwa Wanna sebagai 'orang ketiga' dalam hubungan Fattah dan Fazura, yang ternyata tidak benar.


"Saya tak sangka apa yang berlaku, sebab tiada niat nak cari publisiti atau menumpang kes tengah hangat sekarang," jelas Wanna dalam temu bual bersama Melodi. Namun, akibat tekanan dari komen yang melampau, Wanna terpaksa mengambil langkah untuk menutup ruang komen di Instagram buat sementara waktu.


Gosip memang ada di mana-mana, tetapi kita sebagai peminat harus bijak dalam menilai. Kadang-kala, apa yang terlihat tidak semestinya benar. Mari kita berikan sokongan kepada artis-artis kita dan sebarkan perkara positif!


Kalau korang rasa artikel ni menarik, jangan lupa kongsikan dengan kawan-kawan ya! 😊

Previous Post Next Post

Contact Form