Baim Wong Mengaku Jarang Balik Rumah, Tapi Apa Sebenarnya Yang Berlaku?



Siapa yang tak kenal Baim Wong, pelakon kacak dan usahawan yang sering mencuri perhatian ramai? Baru-baru ini, timbul gosip yang mengatakan rumah tangga Baim dan isteri, Paula Verhoeven, sedang bergolak. Eh, betul ke?


Baim, atau nama sebenarnya Muhammad Ibrahim, 43, tak menafikan yang dia dan Paula juga berdepan cabaran sama macam pasangan lain. Namun, dia lebih memilih untuk tidak terlalu mengulas mengenai spekulasi bahawa mereka bakal berpisah. Sebaliknya, dia meminta kita semua mendoakan yang terbaik buat rumah tangga mereka.


"Kalau mengenai perkara itu... doakanlah yang terbaik. Tipu kalau orang cakap tiada masalah dalam rumah tangga mereka," kata Baim dalam satu podcast baru-baru ini.


Menariknya, Baim juga mengakui yang dia dah jarang balik rumah dan lebih banyak tidur di pejabat! Mungkin sibuk dengan pelbagai projek dan urusan bisnes, kan?


Sekadar info, Baim dan Paula mendirikan rumah tangga pada tahun 2018, dan mereka kini bahagia dengan dua cahaya mata, Kiano yang berusia 3 tahun dan Kenzo, 2 tahun.


Jadi, apa pandangan korang? Semua rumah tangga pasti ada liku-likunya, tapi yang penting, doa dan usaha untuk teruskan perhubungan. Jangan lupa share artikel ni dengan kawan-kawan korang supaya lebih ramai dapat tahu cerita sebenar di sebalik gosip panas ni!

Previous Post Next Post

Contact Form