Banglo RM290 Juta JLo dan Ben Affleck Masih Tak Laku! Kenapa?


Hey semua! Ada berita menarik mengenai banglo mewah milik pasangan glamor, Jennifer Lopez (JLo) dan Ben Affleck. Rumah agam yang mereka beli dengan harga RM290 juta masih belum berjaya dijual walaupun sudah dua bulan dipasarkan. Wah, apa yang jadi?


Menurut seorang pakar hartanah, harga RM290 juta tu dianggap agak melampau. Katanya, rumah tu sepatutnya hanya bernilai sekitar RM100 juta saja. Kenapa? Jom kita selidik!


Pertama, lokasi rumah tu dikatakan kurang strategik. Kawasan kejiranan tu pun tak berpagar dan tiada pengawal keselamatan. Malah, banyak rumah di sekitar situ dibina pada tahun 1970-an, agak ketinggalan zaman lah.


Selain itu, rumah tu juga dikatakan tiada daya tarikan. Reka bentuknya yang dibina pada tahun 2001 dianggap biasa sahaja. Kos penyelenggaraan pun tinggi, hampir RM3.3 juta! Sapa yang sanggup bayar sebanyak tu untuk rumah yang dianggap hodoh dan susah diselenggara?


Rumah agam yang terletak di California ini dibeli oleh pasangan tersebut selepas mereka berkahwin pada 2022. Namun, sejak perkahwinan mereka mula bermasalah pada Jun lalu, Ben dan JLo memutuskan untuk menjual rumah ini.


Kalau korang rasa berita ni menarik, jangan lupa kongsi artikel ni dengan kawan-kawan korang! Jangan sampai mereka terlepas cerita hangat ni. 😄🔄🏠

Previous Post Next Post

Contact Form