"Bukan Dia ‘Sondol’ Fattah! Individu Tampil Pertahan Wanita Yang Terpalit Dalam Isu Rumah Tangga Fattah dan Fazura"



Kemelut rumah tangga Fattah Amin dan Fazura nampaknya semakin hangat diperkatakan. Di tengah-tengah gosip dan spekulasi, seorang individu yang mendakwa mengenali wanita yang dituduh sebagai orang ketiga dalam hubungan mereka tampil memberi penjelasan.


Menurut individu tersebut, Fattah tidak pernah berlaku curang, dan segala khabar angin yang bertebaran hanyalah fitnah semata-mata. Lebih mengejutkan, individu ini turut berkongsi bahawa wanita tersebut adalah ibu tunggal dan sedang melalui masa yang sukar akibat kecaman dari netizen.


“Saya Kasihan Dengan Dia”


Dalam satu kenyataan, individu tersebut mendedahkan bahawa dia sudah tahu mengenai isu ini sejak sebulan yang lalu. Katanya, penata gaya hijab yang terlibat sebenarnya sudah merancang untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap Fazura dan beberapa media yang didakwa menyebarkan fitnah.


“Dia dah ada pengganti selepas bercerai, tapi malangnya masih dikecam tanpa henti. Netizen menyerangnya tanpa belas kasihan, hanya berdasarkan khabar angin yang tak berasas,” jelasnya lagi.


Fattah Dan Fazura Bukan Orang Asing


Individu ini juga menjelaskan bahawa wanita tersebut telah menganggap Fattah dan Fazura seperti keluarga sendiri. Malah, dia turut membantu menjaga anak mereka, Nur Fatima Aisya, yang kini berusia tiga tahun.


“Dia ibu tunggal, bukan dia yang sondol Fattah. Fattah tak pernah curang dengan dia. Malah, mereka dah anggap kawan saya ni sebagai sebahagian daripada keluarga mereka,” tambahnya lagi.


Spekulasi Perceraian Fazura dan Fattah


Spekulasi mengenai perceraian pasangan ini mula timbul apabila Fazura dilaporkan memfailkan cerai terhadap Fattah di Mahkamah Syariah Petaling, Selangor. Walau bagaimanapun, Fattah menafikan sebarang khabar angin bahawa ada orang ketiga yang menjadi punca keretakan rumah tangga mereka.


Menurut Fattah, dia masih menyayangi Fazura dan tidak pernah berniat untuk menduakan isterinya.


Kesimpulan


Di sebalik kemelut ini, mari kita sebagai masyarakat tidak terus-terusan melemparkan tuduhan dan fitnah. Beri ruang kepada pasangan ini menyelesaikan masalah mereka dengan tenang tanpa campur tangan khabar angin yang tidak sahih.


Kalau korang rasa artikel ni menarik, jangan lupa kongsikan dengan kawan-kawan korang! Biar kita sama-sama sebarkan info yang betul dan elakkan spekulasi yang tak berasas. 😊

Previous Post Next Post

Contact Form