Cardi B Selamat Bersalin Anak Ketiga: Bayi Perempuan Membawa Kebahagiaan


Khabar gembira datang dari penyanyi rap Cardi B yang baru sahaja melahirkan anak ketiganya! Pada hari Ahad lalu, Cardi B, atau nama sebenarnya Belcalis Marlenis Cephus, selamat melahirkan bayi perempuan di sebuah pusat perubatan.


Cardi, yang kini berusia 32 tahun, meluahkan rasa syukur dan kegembiraannya atas kehadiran anak ketiga yang disifatkan sebagai anugerah terindah dalam hidupnya. “Perkara yang paling indah dalam hidup saya, 7 September 2024,” tulis Cardi dalam satu hantaran di Instagramnya.


Dalam perkongsian tersebut, Cardi turut memuat naik foto suaminya, Offset, yang sedang memangku bayi mereka dengan penuh kasih sayang, di samping dua lagi anak mereka, Kulture Kiara yang berusia 6 tahun, dan Wave Set yang berusia 3 tahun.


Peminat dan pengikut Cardi tidak ketinggalan mengucapkan tahniah dan meluahkan rasa teruja mereka di ruangan komen. "Tahniah Cardi! Walaupun selepas melahirkan, awak tetap nampak cantik. Kecantikan itu memang jelas terpancar pada wajah anak-anak awak juga," kata salah seorang netizen.


Perkembangan terbaru ini muncul selepas Cardi B memfailkan cerai terhadap Offset pada Ogos lalu, sehari sebelum mengumumkan kehamilannya yang ketiga. Peguam Cardi mengesahkan bahawa keputusan itu dibuat akibat masalah rumah tangga mereka. Namun, Cardi kemudian membatalkan permohonan cerai dan pasangan ini kini kelihatan kembali bahagia bersama.


Untuk semua peminat Cardi B dan mereka yang ingin mengikuti perjalanan hidup penyanyi kesayangan ini, jangan lupa untuk kongsikan berita gembira ini dengan kawan-kawan! 💖👶


Kongsi artikel ini dan sebarkan berita baik ini kepada rakan-rakan anda!

Previous Post Next Post

Contact Form