Cinta Tak Berbelah Bagi: Fattah Amin Masih Sayang Fazura!


Kisah rumah tangga Fattah Amin dan Nur Fazura semakin menarik perhatian ramai! Walaupun dilanda kemelut yang menggoyahkan, Fattah tetap teguh dengan perasaannya terhadap Fazura. "Alhamdulillah, urusan dipermudahkan. Saya masih sayangkan Fazura. Tidak ada lafaz talak," jelas Fattah ketika ditemui selepas prosiding di Mahkamah Rendah Syariah Petaling, Subang Bestari.


Pasangan ini baru sahaja menghadiri sebutan kedua kes perceraian mereka yang dijadualkan semula pada 7 Oktober. Walaupun ada isu yang dihadapi, Fattah mengakui, "Saya ada perasaan dan bukannya robot, pasti terganggu," menggambarkan betapa perasaan ini turut memberi kesan terhadap kerjaya dan emosinya.


Peguam Fattah, Zulkifli Che Yong, turut memberi penjelasan bahawa kedua-dua mereka belum bersetuju untuk bercerai secara baik dan sedang memuktamadkan beberapa terma yang berkaitan. "Kami berharap perkara ini dapat diselesaikan secara baik agar tidak berlarutan," katanya.


Untuk makluman, Fattah dan Fazura mendirikan rumah tangga pada 27 November 2017 dan dikurniakan seorang cahaya mata perempuan, Nur Fatima Aisya, yang kini berusia tiga tahun.


Walaupun ada dugaan yang melanda, harapan untuk melihat Fattah dan Fazura bersatu kembali tetap ada. Semoga mereka dapat menyelesaikan segala kemelut dengan baik!


Jadi, jika anda rasa cerita ini menarik, jangan lupa untuk kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda!

Previous Post Next Post

Contact Form