Didie Alias, Riena Diana & Haniff Hamzah Bakal Hos ABPBH36 – Siapa Artis Pilihan Anda?



Berita gempak buat semua peminat dunia hiburan! Akhirnya terjawab juga teka-teki siapa yang bakal mengemudi pentas Malam Kemuncak Anugerah Bintang Popular BH ke-36 (ABPBH36) yang akan bersiaran secara langsung pada 11 Oktober nanti.


Tak lain tak bukan, pelawak terkenal Didie Alias akan berganding bahu dengan dua lagi personaliti popular, Riena Diana dan Haniff Hamzah sebagai hos utama. Pastinya, gabungan mereka ini menjanjikan malam yang penuh meriah dan gelak ketawa, kan?


Anugerah Berprestij & Persaingan Sengit

ABPBH36 kali ini akan diadakan di Auditorium MBSA, Shah Alam, dengan sebanyak 16 kategori utama dipertandingkan. Nama-nama besar bakal bersaing untuk merebut gelaran popular seperti Artis Baharu Lelaki dan Wanita Popular, Penyanyi Lelaki dan Wanita Popular, serta banyak lagi kategori menarik yang pastinya mencuri tumpuan.


Tapi tunggu dulu! Bukan setakat kategori utama sahaja, lima kategori Ekstra Tonton Paling Popular juga turut memeriahkan anugerah ini. Dari Couple Drama Popular hingga Watak Antagonis Drama Popular, pastinya peminat drama dan filem tempatan tak sabar nak tahu siapa yang akan menang besar kali ini!


Paling menarik, Anugerah Pencapaian Sepanjang Hayat juga akan diperkenalkan semula, sebagai penghormatan kepada legenda-legenda seni yang telah banyak menyumbang kepada industri hiburan kita.


Hadiah Mewah Menanti Pemenang Bintang Paling Popular!

Siapa sangka menang anugerah boleh bawa pulang kereta? Ya, pemenang Bintang Paling Popular ABPBH36 kali ini akan membawa pulang sebuah SUV mewah yang ditaja oleh Conboq. Kalau anda peminat tegar artis-artis yang tercalon, pastikan undi mereka supaya peluang untuk mereka menang lebih cerah!


Persembahan Hebat dari Barisan Artis Terkenal

Malam Kemuncak ABPBH36 juga bakal dimeriahkan dengan persembahan daripada barisan artis popular seperti Hazama, Ernie Zakri, Zamani, Marsha Milan, MK, dan Kumpulan Spider. Tak cukup dengan itu, Haqiem Rusli dan Shiha Zikir juga akan turut sama memanaskan pentas!


36 Artis Mendahului Undian – Siapa Artis Kesayangan Anda?

Untuk kali ini, penganjur menyenaraikan 36 selebriti yang sedang mendahului undian peminat setakat ini. Nama-nama besar seperti Aedy Ashraf, Aina Abdul, Alif Satar, Bella Hanna, Ernie Zakri, Janna Nick, Khai Bahar, Nadhir Nasar, Siti Nordiana, dan ramai lagi sudah mula mendapat sokongan padu peminat.


Siapa pula pilihan anda? Adakah artis kesayangan anda tersenarai?


Jom, undi dan sokong artis pilihan anda sekarang! Jangan lupa, malam kemuncak ABPBH36 akan disiarkan secara langsung di TV3 dan Tonton pada pukul 9 malam, 11 Oktober nanti. Jangan lepaskan peluang untuk menyaksikan detik-detik penuh gemilang ini!


Dan kalau anda rasa artikel ni menarik, jangan kedekut! Kongsikan dengan kawan-kawan korang supaya mereka pun tak terlepas info panas ni!

Previous Post Next Post

Contact Form