DJ Sonic: Fazura Tidak Pernah Cerita Hal Rumah Tangga, Hanya Pujian untuk Fattah


Siapa sangka, di sebalik status sahabat baik, DJ Sonic, atau nama sebenarnya Awang Suffian Awang Hussein, tidak pernah mendengar sebarang kisah tentang masalah rumah tangga Fazura. Dalam satu temu bual, Sonic menjelaskan bahawa pelakon terkenal itu tidak pernah menceritakan sebarang permasalahan kepada beliau.


"Fazura memang tidak pernah bercerita tentang hal rumah tangganya dengan saya. Sebelum tular isu perceraian, kami pernah keluar bersama, dan dia kelihatan ceria tanpa menunjukkan sebarang tanda masalah," katanya ketika ditemui di Majlis Pengumuman Malam Kemuncak Anugerah Bintang Paling Popular Berita Harian 36 (ABPBH36) di Kuala Lumpur.


Sonic menegaskan bahawa Fazura selalu memancarkan aura positif, dan tidak pernah mengeluarkan kata-kata buruk mengenai Fattah. Sebaliknya, dia sering memuji suaminya sebagai seorang bapa yang baik. "Dia sentiasa memberikan vibes positif kepada orang di sekelilingnya," ujarnya.


Mengenai hantaran yang dibuatnya di Instagram, Sonic memberitahu bahawa Fazura membalas dengan emoji menangis, tetapi tidak memberikan sebarang komen tentang rumah tangganya. "Dia tahu apa yang saya tulis adalah tentang susah senang kami bersama, tapi tidak ada komen tentang hal peribadi," tambahnya.


Sonic mengakui, Fazura merupakan seseorang yang banyak membantunya di saat kesusahan, terutamanya ketika beliau baru sampai di Kuala Lumpur. "Dia adalah orang yang memberi rezeki kepada saya," katanya penuh rasa terima kasih.


Fazura, yang kini berusia 41 tahun, dikatakan telah memfailkan perceraian terhadap Fattah pada 13 September lalu, dan sebutan kes akan berlangsung pada 25 September ini. Pasangan ini mendirikan rumah tangga pada 27 November 2017 dan dikurniakan seorang anak perempuan, Nur Fatima Aisya, yang kini berusia tiga tahun.


Dengan perkembangan yang semakin menarik ini, kami semua pasti menanti berita selanjutnya! Jangan lupa untuk kongsi artikel ini dengan rakan-rakan anda agar semua dapat mengikuti cerita menarik ini!

Previous Post Next Post

Contact Form