Drama Terbaru! Andrew Andika Ditahan Polis Kerana Dadah, Proses Cerai Belum Selesai!



Kisah hidup selebriti Indonesia, Andrew Andika semakin panas apabila dia ditahan polis atas tuduhan penyalahgunaan dadah baru-baru ini. Kejadian ini berlaku hanya beberapa bulan selepas isterinya, pelakon Tengku Dewi, memfailkan cerai. Wah, memang tak disangka-sangka!


Menurut kenyataan dari Balai Polis Jakarta Barat, Andrew kini sedang ditahan untuk siasatan lanjut. Berita ini pastinya mengejutkan ramai peminat, apatah lagi dalam keadaan di mana perceraiannya dengan Dewi masih tergantung.


Dewi sendiri telah memfailkan perceraian pada Mei lalu. Namun, proses tersebut terpaksa ditangguhkan kerana Dewi sedang hamil anak kedua mereka. Pada 24 September lalu, Dewi mengesahkan kepada media bahawa dia akan meneruskan perceraian dan menafikan khabar angin bahawa mereka sudah berbaik semula.


Apa yang menariknya, meskipun hubungan sebagai pasangan sudah tidak baik, Dewi tidak akan menghalang Andrew daripada bertemu anak-anak mereka. Dewi menyatakan, "Dia tetap bapa kepada anak-anaknya. Walaupun kami tak serasi sebagai suami isteri, dia masih bertanggungjawab untuk anak-anak."


Memang penuh drama hidup selebriti ini, kan? Kalau korang rasa artikel ini menarik, jangan lupa kongsi dengan kawan-kawan! Mesti ramai lagi yang ingin tahu kisah terkini Andrew Andika dan Tengku Dewi ni!

Previous Post Next Post

Contact Form