Ezzaty Abdullah Timang Bayi Lelaki Ketiga! ๐ŸŽ‰


Khabar gembira datang daripada pelakon kesayangan kita, Ezzaty Abdullah! Pada pagi Khamis yang ceria, tepat jam 11.29 pagi, Ezzaty dan suaminya, Azwan Kombos, selamat menyambut kehadiran cahaya mata lelaki yang ketiga. Wah, memang meriah keluarga mereka sekarang!


Dalam satu hantaran di Instagram, Ezzaty meluahkan rasa syukurnya dengan penuh kegembiraan. "Alhamdulillah syukur kepada Allah, dengan mengambil berkat bulan kelahiran Rasulullah, pada 21 Rabiul Awal 1446H bersamaan 26 September 2024, bayi lelaki kami selamat dilahirkan. Baby dan saya dalam keadaan sihat. Terima kasih kepada yang mendoakan kami," tulisnya.


Rata-rata netizen yang mengikuti berita ini turut tidak ketinggalan untuk mengucapkan tahniah kepada Ezzaty. Mereka memanjatkan doa agar urusan berpantang aktres ini dipermudahkan. Antara komen-komen yang menarik perhatian adalah:


"Eh bersalin dah ke? Baru je tengok video kat IG bawa anak-anak berjalan, apa-apa pun tahniah dan selamat berpantang!"

"Tahniah Ezzaty dapat bayi lelaki, semoga urusan berpantang selepas ini dipermudahkan."

"Alhamdulillah ibu dan anak sihat, selamat berpantang buat Ezzaty selepas ini!"

Untuk pengetahuan, Ezzaty dan Azwan telah mendirikan rumah tangga pada 16 Julai 2016 dan dikurniakan sepasang cahaya mata, Harum Dalia yang berusia 7 tahun, dan Ahmet yang kini berusia 2 tahun. Kini, mereka semakin meriah dengan kehadiran si kecil ini!


Kepada semua pembaca, jangan lupa untuk berkongsi berita gembira ini dengan kawan-kawan anda! Siapa tahu, mungkin mereka juga peminat Ezzaty dan ingin tahu lebih lanjut tentang keluarga bahagia ini. Jom kita doakan yang terbaik untuk Ezzaty dan keluarganya! ๐ŸŒŸ

Previous Post Next Post

Contact Form