Fadlan Hazim Bersedia Jadi Bapa, Impikan Dua Cahaya Mata



Selepas setahun mendirikan rumah tangga, pelakon kacak Fadlan Hazim kini bersedia untuk memikul tanggungjawab sebagai seorang bapa. Fadlan atau nama penuhnya Fadlan Hazim Anuwar, 32, dan isteri tersayang, Aiya Mukhamedsalova, sedang berusaha untuk menimang cahaya mata pertama mereka.


Fadlan mengakui bahawa dia dan isterinya memang merancang untuk memiliki anak sejak awal lagi, dan kini mereka sedang mencuba sebaik mungkin. Dia berharap impian untuk bergelar ibu bapa akan menjadi kenyataan dalam masa terdekat.


"Memang kami sedang merancang dan berusaha untuk dapatkan cahaya mata. Doakan kami, Insya-Allah," katanya sambil tersenyum ketika ditemui di majlis pelancaran Elitez Gym di Mont Kiara, Kuala Lumpur.


Dua Anak Sudah Memadai

Fadlan juga berkongsi bahawa dia tidak mahu mempunyai terlalu ramai anak. Baginya, dua cahaya mata adalah jumlah yang ideal kerana dia mahu memberikan sepenuh kasih sayang dan perhatian kepada mereka.


"Saya dan isteri sepakat, dua orang anak dah cukup. Kalau balik ke Kazakhstan nanti pun senang," jelasnya. Fadlan turut percaya bahawa rezeki anak itu pasti ada, namun walaupun mempunyai wang berjuta sekalipun, dia tetap mahu menghadkan kepada dua orang anak sahaja.


"Saya mahu pastikan kasih sayang yang diberi kepada anak-anak cukup dan sempurna," tambahnya.


Sebagai makluman, Fadlan dan Aiya mendirikan rumah tangga pada 16 Julai 2023. Aiya, yang berasal dari Kazakhstan, turut menyokong perancangan keluarga kecil mereka.


Jadi, apa pendapat korang? Best ke perancangan Fadlan dan Aiya untuk masa depan keluarga mereka? Jangan lupa untuk kongsi artikel ini dengan kawan-kawan korang! Mungkin ada yang sama-sama menunggu kehadiran cahaya mata dalam keluarga mereka juga.

Previous Post Next Post

Contact Form