Fasha Sandha Sebak Kenang Fazura: "Saya Tak Mahu Tengok Dia di Titik Terendah!"



Persahabatan Fasha Sandha dan Fazura dah lama terjalin, sejak usia mereka masih muda lagi! Dalam satu temubual baru-baru ini, Fasha tak dapat menahan air mata bila bercakap tentang sahabat baiknya, Fazura, yang kini sedang menghadapi masalah rumah tangga dengan suaminya, Fattah Amin.


Menurut Fasha, dia sangat memahami perasaan Fazura sebab dia sendiri pernah melalui fasa yang sama dalam perkahwinannya dahulu. Walaupun berat, Fasha tetap menyokong setiap keputusan yang dibuat oleh Fazura.


"Saya kenal Fazura sejak saya umur 17 tahun, dan Fattah pula adalah rakan suami saya, Aidil. Kami rapat, dan saya selalu doakan yang terbaik untuk mereka berdua," kata Fasha penuh emosi.


Sebagai kawan baik, Fasha memang tak sanggup melihat Fazura berada di saat-saat sukar, tapi hanya Fazura saja yang tahu apa yang dia lalui. Fasha juga berkongsi bahawa dia pernah memfailkan perceraian dulu, jadi dia sangat faham dengan apa yang Fazura rasa sekarang.


Momen Mengharukan Bersama Fazura

Fasha turut mengenang saat-saat manis bersama Fazura, bila Fazura pernah menghadiahkan 20 pasang baju raya ketika Fasha menjadi ibu tunggal. "Saya kenang budi Fazura... Dia tak pernah lupa bagi saya baju raya sepanjang tiga tahun saya jadi ibu tunggal. Saya menangis ingat pengorbanan Fazura," kata Fasha sambil air matanya bergenang.


Fasha turut memberi pesanan kepada orang ramai supaya jangan membuat spekulasi yang tak berasas tentang apa yang terjadi antara Fazura dan Fattah. Menurutnya, hanya mereka berdua yang tahu kisah sebenar, dan orang luar tak sepatutnya membuat andaian sendiri.


"Apa yang kita boleh buat sekarang ialah doakan yang terbaik untuk mereka. Jangan tambah yang bukan-bukan," tambah Fasha.


Untuk rekod, Fazura telah memfailkan perceraian terhadap Fattah pada 13 September lalu, selepas tujuh tahun mendirikan rumah tangga. Mereka mempunyai seorang anak perempuan, Nur Fatima Aisya, yang kini berusia 3 tahun.


Jangan Simpan Sendiri, Kongsi dengan Kawan-kawan!

Kalau korang rasa artikel ni menarik, jangan lupa SHARE dengan kawan-kawan korang! Sebarkan kisah ni supaya lebih ramai yang tahu dan dapat mendoakan yang terbaik untuk Fazura dan Fattah. Semoga semuanya dipermudahkan!

Previous Post Next Post

Contact Form