“Fattah Amin Teruk Dikecam Netizen: Kenapa Tak Hargai Fazura?”



Baru-baru ini, media sosial kecoh dengan berita tentang Fazura yang telah memfailkan perceraian terhadap suaminya, Fattah Amin. Akibatnya, akaun Instagram Fattah Amin dilimpahi dengan komen-komen penuh kemarahan dan kekecewaan dari netizen.


Ramai netizen meluahkan rasa tidak puas hati terhadap Fattah, yang mereka anggap tidak menghargai isteri yang begitu sempurna. Berikut antara komen-komen yang mengundang perhatian:


“Fazura punyalah cantik, kecewa aku dengan si Fattah ni. Memang rugi sangat-sangat! Lepas ni ramai yang beratur untuk jadi pengganti Fazura. Tak tahu ke isteri dia paling cantik di Malaysia?”


“Fazura secantik-cantik macam itu pun kau nak cerai ke? Kesian Fazura,” komen netizen pada hantaran terbaru di Instagram Fattah.


Tidak cukup dengan itu, netizen juga memberikan nasihat kepada Fattah untuk berusaha memujuk kembali isterinya. Mereka menyarankan agar Fattah menjaga hubungan mereka dengan lebih baik:


“Kenapa tak jaga Fazura elok-elok? Seorang isteri takkan mudah minta cerai kalau suami tak buat masalah. Kalau dia buat salah, bimbinglah dan pujuk dia. Jadi keluarga yang baik,” tulis netizen.


Menurut laporan, pada pagi Jumaat, Fazura dilaporkan telah hadir ke Mahkamah Rendah Syariah Petaling, Selangor untuk memfailkan cerai. Namun, butiran lanjut mengenai kes ini masih belum diumumkan.


Sehingga kini, Fattah masih belum mengeluarkan sebarang kenyataan rasmi mengenai isu ini. Usaha untuk menghubungi Fattah juga tidak membuahkan hasil kerana panggilan yang dibuat tidak dijawab.


Sebelum ini, terdapat khabar angin yang mendakwa rumah tangga mereka sedang bergolak, tetapi Fazura telah menegaskan bahawa hubungan mereka berada dalam keadaan baik. Fattah juga menyatakan bahawa dia jarang memuat naik gambar bersama isterinya di media sosial kerana kesibukan kerja, dan tidak tahu-menahu mengenai gosip yang beredar mengenai perkahwinannya.


Fazura dan Fattah mendirikan rumah tangga pada 27 November 2017 dan mereka dikurniakan seorang anak perempuan, Nur Fatima Aisya, yang kini berusia 3 tahun.


Kalau korang rasa artikel ini menarik dan ingin share dengan kawan-kawan, jangan lupa klik butang kongsi! 😉✨

Previous Post Next Post

Contact Form