Fattah dan Fazura: Benarkah Tidak Lagi Sebumbung? Keputusan Cerai Esok Ditunggu Peminat!



Adakah perkahwinan selebriti kesayangan ramai, Fattah Amin dan Nur Fazura, bakal berakhir? Sejak berita krisis rumah tangga mereka tersebar, ramai peminat tidak senang duduk dan terus membuat pelbagai andaian. Hari Rabu, 25 September ini menjadi tarikh yang dinantikan oleh semua apabila keputusan mengenai kes cerai mereka bakal diketahui.


Spekulasi semakin memuncak apabila Fattah sebelum ini mendakwa dia tidak tahu menahu mengenai permohonan cerai yang difailkan oleh Fazura pada 13 September lalu. Ini membuatkan ramai yang tertanya-tanya, adakah benar tiada komunikasi antara pasangan ini mengenai isu tersebut?


Terdapat khabar angin bahawa Fattah telah keluar dari rumah mereka dan tinggal berasingan untuk menenangkan keadaan, walaupun dia pernah menyatakan masih menyayangi Fazura. Lebih mengejutkan, ada dakwaan yang mengatakan sejak berpindah keluar, Fattah dan anak perempuan mereka, Nur Fatima Aisya, tidak lagi berhubung.


Namun begitu, pada hari ulang tahun Fattah yang ke-33, iaitu pada 14 September lalu, beliau dikatakan sempat bertemu si kecil Fatima untuk melepaskan rindu. Kek hari jadi Fattah yang dihiasi dua patung mirip Fattah dan Fatima turut menguatkan lagi desas-desus bahawa hubungan suami isteri ini sudah retak.


Apapun, keputusan mahkamah nanti bakal merungkai segala persoalan yang bermain di fikiran peminat. Pasangan ini yang selama tujuh tahun berkahwin sering dianggap simbol kebahagiaan kerana mereka jarang sekali dikaitkan dengan sebarang kontroversi. Adakah krisis ini hanyalah sementara, atau ia benar-benar titik akhir bagi perkahwinan mereka?


Kami berharap agar segalanya berakhir dengan baik dan situasi ini menemui jalan penyelesaian yang terbaik buat kedua-dua pihak, lebih-lebih lagi demi anak mereka, Fatima.


Jangan lupa untuk kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan anda yang turut mengikuti perkembangan kisah cinta pasangan ini! Semoga semuanya terjawab esok! 🌸


Kongsi sekarang dengan butang di bawah dan mari kita sama-sama mendoakan yang terbaik buat Fattah dan Fazura!

Previous Post Next Post

Contact Form