Fazura Anggun dalam Putih, Hadir ke Mahkamah dengan Lima ‘Bodyguard’!



Pelakon terkenal Nur Fazura memang tidak asing lagi di kalangan peminat, dan pada Rabu lalu, dia menarik perhatian ramai apabila hadir di Mahkamah Rendah Syariah Petaling, Subang Bestari, Selangor. Menaiki kenderaan mewah Toyota Vellfire, Fazura tampil anggun dalam busana serba putih. Dengan wajah berseri dan senyuman manis, dia diiringi oleh lima orang pengawal peribadi, peguam, dan pengurusnya.


Ketika tiba, Fazura sempat menyapa media yang sudah menunggu dari awal pagi. “Selamat pagi. Kita jumpa selepas ini. Saya okey sahaja,” ujarnya dengan nada ceria, menenangkan hati peminat yang risau.


Kedatangan Fazura kali ini adalah untuk sebutan permohonan cerai yang dibuat terhadap suaminya, pelakon Fattah Amin. Dalam majlis tersebut, Fazura ditemani peguam syarie, Fakhrul Azman Abu Hassan, dan terus menuju ke bilik persidangan bagi mendengar kesnya.


Sementara itu, Fattah dilihat menyusul masuk ke mahkamah beberapa minit kemudian, diiringi peguamnya, Zulkifli Che Yong. Namun, media tidak dibenarkan masuk ke dalam bilik persidangan.


Untuk makluman, Fazura memfailkan permohonan cerai pada 13 September lalu, setelah mendirikan rumah tangga dengan Fattah pada 27 November 2017. Dari perkahwinan ini, mereka dikurniakan seorang puteri, Nur Fatima Aisya, yang kini berusia tiga tahun.


Bagi peminat yang mengikuti perkembangan pasangan ini, situasi ini pastinya mendebarkan. Apa pendapat anda tentang penampilan Fazura dan perkembangan terbaru ini? Kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan anda dan berikan pandangan anda!







Previous Post Next Post

Contact Form