Fazura Tindakan Terhadap Fitnah: Apa Yang Sebenarnya Berlaku?


Isu perceraian pasangan popular Nur Fazura dan Fattah Amin kini menjadi buah mulut ramai. Walaupun pelbagai spekulasi muncul, kedua-duanya belum mengeluarkan sebarang kenyataan rasmi mengenai punca keretakan rumah tangga mereka. Ini menjadikan ramai pihak bertanya-tanya, adakah benar Fattah curang?


Menjawab segala gosip dan fitnah yang berleluasa, Fazura kini bersedia untuk mengambil tindakan tegas terhadap individu yang menyebarkan cerita buruk mengenai mereka. Peguamnya, Fakhrul Azman Abu Hassan, menyatakan bahawa mereka telah mengenal pasti beberapa individu yang terlibat dalam penyebaran fitnah ini.


"Kami sudah kenal pasti empat hingga lima pihak yang telah membuat kenyataan tidak benar. Kami tidak akan membiarkan isu sebegini berlanjutan," kata Fakhrul kepada media.


Fazura dan peguamnya dilihat hadir di Mahkamah Rendah Syariah Petaling, Subang Bestari baru-baru ini untuk sebutan permohonan cerai yang dibuat. Dalam pertemuan itu, Fakhrul menegaskan bahawa mereka tidak pernah mengeluarkan sebarang kenyataan tentang punca perceraian, menafikan dakwaan tentang curang.


"Alasan perceraian terdapat dalam fail mahkamah. Kami berusaha untuk menyelesaikan perkara ini tanpa mengaibkan mana-mana pihak," ujarnya.


Fazura juga menyatakan bahawa dia sedar akan pelbagai kata-kata mengenai perkahwinan mereka, namun tidak mahu mengulas lanjut. "Itu saya tak boleh komen," katanya.


Pada 13 September lalu, Fazura, yang juga dikenali sebagai Nur Fazura Sharifuddin, memfailkan perceraian di Mahkamah Rendah Syariah Petaling, Selangor. Sebutan kes seterusnya akan diadakan pada 7 Oktober depan.


Untuk makluman, Fazura dan Fattah mendirikan rumah tangga pada 27 November 2017 dan dikurniakan seorang anak perempuan, Nur Fatima Aisya, yang kini berusia tiga tahun.


Isu ini terus hangat diperkatakan, jadi jangan lupa untuk kongsi artikel ini dengan kawan-kawan supaya mereka juga tidak ketinggalan maklumat terkini mengenai pasangan terkenal ini!

Previous Post Next Post

Contact Form