Fazura Titip Pesan Kuat untuk Fatima: Luahan Hati dan Harapan Seorang Ibu



Fazura, pelakon terkenal dan ibu kepada Nur Fatima Aisya, baru-baru ini berkongsi sebuah pesanan penuh makna di Instagram. Selepas memuat naik gambar hitam putih yang menyentuh hati, Fazura kini meluahkan harapan dan doa untuk anaknya yang tercinta. Dalam hantaran tersebut, Fazura berharap agar Fatima tumbuh menjadi individu yang kuat dan tabah menghadapi segala cabaran kehidupan.


Fazura atau nama sebenarnya Nur Fazura Sharifuddin, 41, dalam kapsyen hantaran tersebut menulis, “Kuat dan tabah, itulah sikap yang bawa apabila dewasa nanti.” Kapsyen tersebut disertai dengan gambar hitam putih yang memaparkan keakraban antara ibu dan anak, seolah-olah menggambarkan rasa sedih namun penuh harapan.


Pagi Jumaat lalu, Fazura dilaporkan menghadiri Mahkamah Rendah Syariah Petaling, Selangor untuk memfailkan perceraian terhadap suaminya, Fattah Amin. Namun, butiran terperinci mengenai hal ini masih belum dikongsi. Walaupun ada khabar angin mengenai pergolakan rumah tangga mereka, Fazura menegaskan bahawa hubungan dengan Fattah berada dalam keadaan baik. Fattah juga menyatakan bahawa dia jarang memuat naik gambar bersama isterinya kerana kesibukan kerja dan tidak mengetahui tentang gosip mengenai perkahwinan mereka.


Fazura dan Fattah, 34, mendirikan rumah tangga pada 27 November 2017 dan dikurniakan seorang anak perempuan, Nur Fatima Aisya, yang kini berusia 3 tahun.


Jangan lupa untuk kongsikan artikel ini dengan rakan-rakan anda agar mereka juga dapat mengikuti perkembangan terbaru tentang Fazura dan Fatima. Klik butang kongsi sekarang dan sebarkan cerita ini! 🌟

Previous Post Next Post

Contact Form