"Fizz Fairuz & Almy Nadia Timang Cahaya Mata Kelima - Syukur, Rezeki Bertambah!"



Fizz Fairuz & Almy Nadia Selamat Timang Anak Kelima – Doa Orang Ramai Diterima!


Pelakon dan penyampai radio Suria FM, Datuk Fizz Fairuz kini meluahkan rasa syukur yang tak terhingga selepas isterinya, Datin Almy Nadia, selamat melahirkan anak kelima mereka pada pagi Rabu! Wah, bertambah lagi ahli keluarga bahagia ini.


Fizz, atau nama sebenarnya Mohd Fairuz Zainal Abidin, yang kini berusia 44 tahun, tak henti-henti mengucapkan terima kasih kepada semua yang telah menitipkan doa buat mereka sekeluarga. Dia berkongsi berita gembira ini melalui Instagram dengan penuh rasa kesyukuran.


"Alhamdulillah, isteri saya sudah selamat melahirkan anak kelima kami. Terima kasih kepada yang mendoakan," tulisnya dengan penuh kegembiraan. Namun, Fizz masih belum mendedahkan butiran lanjut mengenai jantina bayi mereka, buat masa ini.


Sebelum ini, Fizz juga sempat berkongsi foto di Instastory yang memaparkan keadaan bilik hospital, diiringi dengan pesanan agar semua orang turut sama mendoakan urusan bersalin isterinya dipermudahkan. Memang terharu melihat kasih sayang yang ditunjukkan oleh Fizz!


Untuk pengetahuan semua, Fizz mendirikan rumah tangga dengan Almy Nadia pada 26 April 2014. Hasil perkahwinan mereka, pasangan ini sudah dikurniakan empat orang puteri iaitu Nur Afrina Arianna (9 tahun), Nur Afrina Aurora (8 tahun), Nur Afrina Ayra (6 tahun), dan Nur Afrina Aisyah (3 tahun). Selain itu, mereka turut mempunyai seorang anak angkat, Nur Afrina Darwisyah yang kini berusia 5 tahun. Wah, memang meriah sungguh keluarga ini!


Sama-sama kita doakan agar ibu dan bayi terus sihat dan keluarga ini kekal bahagia dengan kehadiran cahaya mata baru. Jangan lupa untuk kongsikan berita gembira ini dengan kawan-kawan anda. Mana tahu, mereka pun terinspirasi dengan keindahan keluarga besar seperti ini! 😊


Jangan lupa share artikel ni dengan kawan-kawan korang!

Previous Post Next Post

Contact Form