"Gegarkan Dunia: Suami Tunai Umrah, Azizah Salsha Dikecam Teruk Selepas Terjunan Udara di Dubai!"


Assalamualaikum semua! 🌟


Baru-baru ini, dunia hiburan kita dikejutkan dengan berita yang mengejutkan. Pemain bola sepak terkenal, Pratama Arhan, sedang menunaikan umrah di Makkah, sementara isterinya, Azizah Salsha, atau mesra dipanggil Zize, sedang sibuk dengan aktiviti lasak di Dubai. Tapi, apa yang menarik perhatian ramai ialah tindakan Zize yang dikritik hebat oleh netizen.


Ketika Arhan sedang berada di Tanah Suci, Zize pula menghabiskan masa di Dubai dengan terjun udara dan menyelam dalam akuarium gergasi. Aktiviti ini tentunya menarik, tapi malangnya Zize menjadi sasaran kecaman apabila foto-foto terjunan udara menunjukkan dia dipeluk oleh lelaki yang merupakan pengajar aktiviti tersebut.


Komen-komen di Instagram Zize tidak kurang panasnya! Ramai yang mempertikaikan sikap Zize yang dianggap tidak sensitif ketika suaminya sedang beribadah. Beberapa komen menyebut:


“Tebalnya muka, tak malu ke tunjuk seronok pada waktu macam ni? Suami awak sedang tunai umrah.”

“Awak dah ada suami, jagalah kehormatan suami dan diri sendiri.”

“Kalau sebagai suami, pastinya akan rasa sakit hati tengok isteri kena peluk dengan lelaki lain.”

Bapa Zize, Andre Rosiade, menjelaskan bahawa Zize dan Arhan akan melakukan umrah bersama pada penghujung tahun ini selepas Liga Korea Selatan berakhir. Sebelum ini, Zize juga terpalit dengan dakwaan berselingkuh dengan Salim Nauderer, kekasih pempengaruh Rachel Vennya. Namun, Zize menafikan tuduhan tersebut dan menyatakan rumah tangganya dalam keadaan baik.


Jadi, bagaimana pendapat korang tentang situasi ini? Adakah Zize berhak menikmati percutian dengan cara ini, atau adakah tindakan netizen berlebihan? Jom kongsi artikel ini dengan kawan-kawan dan beri pendapat korang di ruangan komen! 😃👇


#Umrah #AzizahSalsha #PratamaArhan #Dubai #GegarkanDunia #NetizenBerdebat

Previous Post Next Post

Contact Form