“Gosip Kahwin Dua Atta Halilintar: Aurel Hermansyah Pilih Senyap, Tak Mahu Timpa Masalah!”



Gosip terbaru mengenai Atta Halilintar yang dikatakan bakal berkahwin dua bersama pelakon Ria Ricis sudah mula hangat diperkatakan di media sosial. Namun, isteri tercinta, Aurel Hermansyah, memilih untuk tidak melayan isu ini dan enggan bertanya suaminya tentang kesahihan berita tersebut.


Menurut Aurel, dia lebih suka untuk tidak menambah kerumitan dengan membangkitkan isu tersebut kepada Atta. Katanya, "Saya hanya ketawa saja. Takkan saya nak tanya tentang sesuatu yang saya sendiri tak pasti kebenarannya. Kalau saya tak nampak dengan mata sendiri, lebih baik saya diam supaya tidak timbul pergaduhan."


Aurel juga menyatakan bahawa jika gosip tersebut hanyalah fitnah, dia berharap pemfitnah tersebut akan dikenakan tindakan kerana berita seperti ini boleh menjejaskan keharmonian rumah tangga mereka. Dia berkata, "Apa yang kami tidak boleh terima adalah apabila gosip-gosip ini mungkin akan sampai ke pengetahuan anak-anak kami suatu hari nanti. Saya tak mahu mereka bertanya tentang isu-isu yang kami lalui."


Sebelum ini, tersebar luas khabar angin yang mengatakan Atta Halilintar bakal berkahwin lagi, dan mengejutkan ramai, wanita yang disebut-sebut sebagai calon isteri kedua adalah pelakon Ria Ricis yang kini sudah bergelar janda.


Jadi, apa pendapat korang tentang gosip ini? Adakah Aurel dan Atta patut memberikan penjelasan atau terus berdiam diri? Kongsikan pendapat korang dan jangan lupa untuk sebarkan artikel ini kepada rakan-rakan anda!


Jangan lupa untuk berkongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda dan teruskan mengikuti perkembangan terkini di blog kami!

Previous Post Next Post

Contact Form