Han So Hee Minta Jangan Kacau Lagi! Tolong Henti Tanya Pasal Bekas Kekasih



Nampaknya, walaupun hubungan cinta antara pelakon popular Ryun Jun Yeol dan Han So Hee sudah lama berakhir, isu ini masih panas di bibir netizen. Ramai yang masih sibuk berbicara tentang kisah cinta mereka, sehingga membuatkan Han So Hee sendiri berang dan meminta agar perkara ini dihentikan.


Han So Hee, atau nama sebenarnya Lee So Hee yang kini berusia 30 tahun, secara terbuka mengaku tidak selesa apabila orang ramai dan wartawan masih mengaitkan dirinya dengan bekas kekasih. Ketika ditemui di sidang media tayangan drama musim kedua Gyeongseong Creature, So Hee dengan tegas menyatakan bahawa urusan peribadi seharusnya tidak dicampur adukkan dengan kerjaya seni.


"Saya percaya perkara peribadi tak sepatutnya bercampur dengan urusan umum. Harap semua boleh fokus dan nikmati drama ini," ujarnya sambil mengingatkan agar tiada lagi soalan mengenai kisah lama cinta.


Drama Gyeongseong Creature 2 yang akan ditayangkan di Netflix pada 27 September ini sudah pastinya menjadi tumpuan ramai. Walaupun begitu, So Hee berharap semua boleh menghormati privasinya dan memberi fokus kepada drama tersebut, bukan kisah peribadi yang sudah lama berlalu.


Hubungan cinta So Hee dan Jun Yeol mula diketahui ramai apabila paparazi berjaya menangkap gambar mereka bercuti bersama di Hawaii, sekitar Mac lalu. Hubungan mereka sebenarnya bermula awal tahun ini selepas bertemu di satu acara pameran fotografi. Walaupun begitu, So Hee menafikan dakwaan bahawa dia punca perpisahan antara Jun Yeol dan pelakon Hyeri yang telah bercinta selama tujuh tahun.


Sama-sama kita nantikan perkembangan lanjut kerjaya Han So Hee yang semakin bersinar. Jangan lupa tonton Gyeongseong Creature 2 dan kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan anda jika anda juga peminat drama Korea yang tak sabar menantikan drama terbaru ini!


Kongsikan artikel ini sekarang dan ajak kawan-kawan anda untuk turut serta berbual tentang drama kegemaran mereka!

Previous Post Next Post

Contact Form