Intan Najuwa Puji Suami Sebagai Lelaki Luar Biasa, Yakin Azraf Akan Jadi Bapa Terbaik!



Pelakon cantik, Datin Intan Najuwa, baru-baru ini meluahkan rasa cintanya terhadap suami tercinta, Datuk Ahmad Azraf Azman, menerusi satu hantaran di Instastory. Intan, yang kini berusia 27 tahun, menyifatkan Azraf sebagai seorang lelaki yang benar-benar luar biasa dan percaya dia akan menjadi bapa yang hebat untuk anak mereka yang bakal dilahirkan tidak lama lagi.


Dalam kata-katanya yang penuh romantis, Intan berkata, "Untuk suami saya yang tidak lama lagi bakal bergelar bapa kepada anak kami... Awak seorang yang luar biasa! Saya yakin awak akan jadi bapa hebat untuk anak-anak kita."


Sikap bertanggungjawab yang dimiliki Azraf, menurut Intan, mengingatkannya kepada bapanya sendiri. Intan sangat menghargai kasih sayang dan keprihatinan yang ditunjukkan Azraf sepanjang mereka bersama.


"Cara awak banyak mengingatkan saya kepada ayah saya sendiri... Kesungguhan awak menjaga saya. Saya boleh nampak yang awak sedang 'melangkah' menjadi seperti dia. Terima kasih untuk segala kasih sayang yang awak berikan," tambah Intan.


Untuk makluman, Intan dan Azraf telah sah bergelar suami isteri pada 18 Ogos tahun lalu. Dengan sikap dan kasih sayang yang ditunjukkan, tidak syak lagi bahawa pasangan ini sedang menikmati perjalanan indah dalam hidup mereka.


Jangan lupa untuk kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda dan ikuti berita terbaru tentang Intan dan Azraf! 💕👶 #IntanNajuwa #Azraf #CintaSejati #BapaHebat

Previous Post Next Post

Contact Form