Ira Kazar Bahagia Lepas Bercerai, Siap Terima Tawaran Jadi Penyanyi!



Selepas melalui perpisahan dengan pengarah terkenal, Syamsul Yusof, personaliti media sosial Ira Kazar nampaknya semakin tenang dan bahagia. Menjalani kehidupan seperti biasa, Ira atau nama sebenarnya Faghirah Fatini Kazaruddin, 29, berkongsi bahawa dia kini sibuk dengan beberapa pekerjaan baru, termasuk menerima tawaran yang mungkin membuatkan ramai peminat terkejut – jadi penyanyi!


Menurut Ira, walaupun belum ada tawaran berlakon buat masa ini, peluang untuk menyanyi pula sudah datang. "Ketika ini saya ada juga ambil job sikit-sikit, pergi set penggambaran untuk modeling dan ambil reviu. Tawaran berlakon tiada tapi tawaran untuk menyanyi itu adalah. Insya-Allah, mungkin ada rezeki keluarkan single," ujarnya ketika ditemui di perkarangan Mahkamah Rendah Syariah Gombak Timur, Kuala Lumpur baru-baru ini.


Lebih menarik, selepas sah kembali solo, ramai netizen memuji kecantikan Ira yang dikatakan semakin menyerlah. Mengulas mengenai komen tersebut, Ira hanya tersenyum manis sambil mengucapkan terima kasih. "Betulkah saya makin cantik? Saya tiada komen mengenai itu. Cuma, terima kasih atas komen tersebut. Alhamdulillah," jawabnya dengan penuh rendah hati.


Untuk makluman, Syamsul dan Ira sah bercerai talak satu pada 5 September lalu di Mahkamah Rendah Syariah Kuala Selangor. Sebelum ini, pasangan tersebut berkahwin di Thailand pada Januari tahun lalu, dan pendaftaran perkahwinan mereka disahkan di Perlis pada awal tahun 2023.


Walaupun kehidupan berumah tangga Ira dan Syamsul berakhir, kehidupan baru Ira kini nampaknya lebih berseri dan penuh dengan peluang yang menarik. Mungkin selepas ini kita boleh mendengar suara merdu Ira di corong radio? Sama-sama kita nantikan!


Jom Kongsi dengan Kawan-Kawan!

Kalau korang rasa artikel ini menarik, jangan lupa untuk kongsikan dengan kawan-kawan! Siapa tahu, mereka pun boleh terinspirasi dengan perjalanan hidup Ira Kazar yang semakin bahagia ini.

Previous Post Next Post

Contact Form