"Isa Isarb Umum Isteri Hamil Lepas Keguguran: Langkah Berhati-hati, Cahaya Baru Dalam Hidupnya"



Empat bulan selepas melalui episod keguguran yang menyedihkan, personaliti media sosial popular, Isa Isarb, berkongsi berita gembira bahawa isterinya, Lisa Nosra, kini kembali hamil!


Isa, atau nama penuhnya Isa Batharul Zaman, 26 tahun, meluahkan rasa syukur dan terharu dengan kehadiran cahaya baharu ini dalam hidup mereka. Menurutnya, kehamilan Lisa memberikan suntikan semangat dan motivasi baru buat dirinya.


"Kehamilan isteri saya kali ini buat saya kembali bermotivasi, dia bagaikan cahaya baru dalam kehidupan saya," katanya dalam satu perkongsian video di saluran YouTube miliknya.


Berhati-hati Demi Kebaikan


Namun, kali ini Isa lebih memilih untuk berhati-hati dan belajar daripada pengalaman lalu. Dia memutuskan untuk merahsiakan berita kehamilan Lisa buat sementara waktu dan mengambil pendekatan yang lebih privasi. Malah, Lisa tidak lagi dibenarkan terlibat dalam sebarang penggambaran video, berbanding sebelum ini.


"Kalau korang perasan, isteri saya tak ada dalam video-video terbaru saya. Saya buat keputusan untuk rahsiakan berita ini dulu dan melindunginya daripada perkara-perkara yang tak diingini. Saya tak nak ulang kesilapan lalu," jelas Isa.


Isa juga menambah bahawa keputusan ini dibuat kerana dia bimbang dengan isu 'penyakit ain' dan mahu memastikan segala-galanya berjalan lancar buat isterinya yang sedang hamil.


Pengajaran Dari Masa Lalu


Sebelum ini, Isa pernah berkongsi kekecewaannya apabila impiannya untuk bergelar bapa tidak tercapai selepas Lisa mengalami keguguran. Ketika itu, dia mengakui mungkin terlalu teruja sehingga terburu-buru berkongsi berita kehamilan isterinya kepada umum.


Untuk rekod, Isa dan Lisa mendirikan rumah tangga pada 9 Mac lalu selepas hanya dua bulan mengikat tali pertunangan. Kini, dengan berita gembira ini, peminat mendoakan agar pasangan ini dikurniakan kesihatan dan kebahagiaan yang berpanjangan.


Berita gembira ini pasti mencuri tumpuan peminat setia Isa Isarb! Jangan lupa kongsikan artikel ini dengan rakan-rakan anda untuk turut sama menyebarkan kegembiraan dan mendoakan yang terbaik buat Isa dan Lisa. 👶❤️

Previous Post Next Post

Contact Form