"Jang Nara Bahagia Selepas Berkahwin – Kehidupan Lebih Stabil dan Penuh Gelak Tawa!"



Hidup Jang Nara Makin Seronok Lepas Kahwin, Banyak Bergurau dengan Suami


Siapa sangka, pelakon Korea yang selalu kelihatan muda dan ceria, Jang Nara, kini lebih bahagia selepas mendirikan rumah tangga! Walaupun sudah berusia 43 tahun, Nara mengakui kehidupannya semakin stabil dan penuh dengan kegembiraan bersama suami tercinta.


Menurut Jang Nara, kehidupan sehariannya tidak banyak berubah selepas berkahwin. Namun, satu perkara yang pasti, kebahagiaannya makin bertambah!


"Tidak banyak perbezaan sebelum dan selepas berkahwin. Kehidupan harian saya lebih stabil. Kami juga banyak bergurau senda. Kehidupan saya sekarang lebih baik berbanding sebelum ini," kata Nara sambil tersenyum.


Seronok juga bila dengar Jang Nara dan suaminya sering bergurau senda dalam kehidupan seharian mereka. Nampak macam mereka berdua betul-betul serasi!


Bukan itu sahaja, Jang Nara juga berkongsi cerita yang suaminya suka datang melawatnya ketika penggambaran. Cukup sweet, kan?


"Saya suka berjumpa dengan dia (suami) di luar. Namun apabila saya panggil dia dengan panggilan sayang, suami saya malu dan suruh berhenti," tambahnya dengan ketawa kecil.


Untuk pengetahuan semua, Jang Nara telah berkahwin dengan jejaka pilihan hatinya pada 22 Jun 2022. Nampaknya cinta mereka semakin mekar setiap hari!


Tak Cukup Lagi Kisah Sweet Jang Nara?

Kalau korang rasa kisah cinta Jang Nara ni comel, jangan lupa kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan! Mana tahu, kisah inspirasi Jang Nara ni boleh buat kawan-kawan korang pun rasa nak kahwin cepat-cepat! 😉


Jangan lupa tekan butang share dan sebarkan kebahagiaan Jang Nara kepada semua!

Previous Post Next Post

Contact Form