Jue Aziz Tekad Untuk Hamil Segera, Berharap Impian Ibu Tercapai



Pelakon Jue Aziz, yang kini berusia 41 tahun, tetap bersemangat untuk memiliki cahaya mata meskipun usia semakin meningkat. Kegembiraan diri dan suami, Ridwan, adalah salah satu motivasinya, tetapi ada juga sebab yang lebih mendalam di sebalik keinginan Jue untuk menimang zuriat.


Dalam temubualnya baru-baru ini, Jue atau nama sebenarnya Zuliana Abdul Aziz, berkongsi bahawa dia sedang berusaha keras untuk hamil (TTC). Keputusannya untuk bertindak pantas bukan sahaja disebabkan oleh keinginan peribadi, tetapi juga kerana dia mahu memenuhi impian ibunya yang kini dalam keadaan kesihatan yang kurang baik.


"Mak selalu cakap dia teruja untuk saya ada anak sendiri. Sekarang mak sedang sakit, dan saya risau kalau-kalau sesuatu berlaku," kata Jue kepada kami. "Itu sebabnya saya cepat-cepat berkahwin, supaya saya dapat luangkan lebih banyak masa bersama mak."


Jue, yang ditemui semasa sidang media Filem Mifta Alam di Pawagam Mini P Ramlee, Finas, Isnin lalu, juga mengakui telah mencuba pelbagai cara untuk hamil. Dia berharap agar orang ramai dapat mendoakan agar impiannya tercapai. "Saya tidak segan meminta doa daripada sesiapa. Saya gigih memeriksa waktu subur kerana usia saya sudah 41 tahun. Kalau lambat, takut mak tak sempat melihat cucunya."


Dalam masa yang sama, Jue turut bercakap mengenai pemilihan Ridwan sebagai suami. Menurutnya, dia tidak pernah memandang harta dalam mencari pasangan hidup. Sebaliknya, Jue tertarik dengan sikap baik hati Ridwan yang membuatkan dia merasa selesa.


"Saya tidak memilih hanya berdasarkan kekayaan. Saya terima apa sahaja yang ditakdirkan untuk saya. Yang penting adalah keselesaan dan pemahaman dalam hubungan. Harap-harap Ridwan adalah yang terakhir," jelas Jue.


Jue sebelum ini pernah berkahwin dengan pemuzik dari Indonesia, Bayu Parman pada tahun 2014, namun bercerai pada 2019. Mereka tidak dikurniakan cahaya mata tetapi memiliki seorang anak angkat, Darwish Naufal, 12 tahun.


Kongsi artikel ini dengan rakan-rakan anda jika anda juga ingin melihat impian Jue Aziz menjadi kenyataan!

Previous Post Next Post

Contact Form