"Kecantikan Siti Saleha Curi Perhatian Netizen Korea, Jadi Bualan Hangat di Naver!"



Siapa sangka, pelakon jelita tanah air kita, Siti Saleha, mencuri tumpuan netizen Korea Selatan sewaktu menghadiri Anugerah Drama Antarabangsa Seoul 2024 baru-baru ini! Rata-rata netizen Korea terpegun dengan kecantikannya yang semula jadi, sehingga namanya menjadi topik bualan hangat di laman popular, Naver.


Siti Saleha, yang tampil anggun dengan gaun kuning labuh dan dandanan rambut yang rapi, benar-benar memikat hati ramai. Solekan tipis pada wajahnya menambah lagi keanggunan, membuatkan netizen Korea teringatkan karakter Belle daripada filem Disney, Beauty and the Beast. Tidak hairanlah jika ada yang mengatakan Saleha kelihatan seperti puteri Disney!


Apa yang lebih mengagumkan, sikap mesra Siti Saleha turut mendapat pujian. Ketika di karpet merah, dia melayan peminat dengan begitu ramah, melambai dan memberikan pose menarik di hadapan kamera. Ini membuatkan media Korea semakin tertarik, dan beberapa artikel mengenainya menjadi viral di Naver, salah satu laman web paling popular di negara tersebut.


Bukan setakat penampilan sahaja, keramahan dan kelembutan Saleha juga membuatkan netizen Korea terpesona. Seorang pengguna aplikasi X berkongsi, "Pelakon Malaysia, Siti Saleha, tular di Naver! Semua puji busana dan kecantikannya di SDA."


Netizen Malaysia pula, pastinya berbangga dengan pujian yang diberikan oleh rakyat Korea Selatan. Saleha sebelum ini berjaya mengharumkan nama Malaysia apabila merangkul anugerah Bintang Asia Terbaik di acara yang sama. Ini adalah satu pencapaian besar buat pelakon tersebut, yang turut dicalonkan menerusi drama SeOfis yang disiarkan di platform digital Tonton.


Bangga kan bila nama Malaysia disebut-sebut di luar negara? Kalau korang pun rasa bangga dengan kejayaan Siti Saleha ni, jangan lupa untuk kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan. Jom kita sebarkan aura positif ni dan sokong artis tempatan kita yang terus mengharumkan nama negara di persada antarabangsa! 🚀🌟

Previous Post Next Post

Contact Form