Kemelut Keluarga Shila Amzah Berakhir, Ikatan Kekeluargaan Kembali Terjalin



Kisah penuh emosi antara penyanyi terkenal Shila Amzah dan keluarganya kini menemui titik bahagia apabila hubungan mereka yang tegang sebelum ini kembali pulih. Baru-baru ini, ibu Shila, Fauziah Sarman, berkongsi foto di Instagram yang memperlihatkan kehadirannya di majlis akikah cucunya, Rhea Akira, anak kedua Shila.


Majlis yang berlangsung penuh meriah pada hari Sabtu itu menyaksikan Fauziah dan Shila bersama-sama di atas pelamin kecil dengan hiasan tema merah jambu. Lebih manis, adik-beradik Shila iaitu Syada Amzah dan Syahir turut hadir memeriahkan acara berkenaan.


Meskipun tiada kapsyen ditulis pada foto yang dimuat naik Fauziah, senyumannya cukup menceritakan kebahagiaan yang dirasainya. Bagi yang mengikuti kisah keluarga ini, pastinya ini adalah detik yang ditunggu-tunggu. Lagu "Alhamdulillah" nyanyian kumpulan Rabbani turut menjadi latar muzik, menambah aura syukur dan kedamaian pada saat-saat indah itu.


Setahun yang lalu, kemelut keluarga Shila menjadi bualan hangat di media sosial apabila timbul dakwaan Shila ingin menghalau keluarganya dari banglo di Hulu Langat. Namun, Shila telah menjelaskan bahawa dia hanya ingin mencari rumah yang lebih kecil buat ibunya. Syukur, segala isu kini dilihat telah diselesaikan dengan baik, dan adik Shila, Syada, juga sudah berpindah dari rumah tersebut. Banglo berkenaan pula sedang dalam proses jualan.


Detik bahagia ini pastinya menjadi satu permulaan baru buat Shila Amzah dan keluarganya. Marilah kita doakan agar hubungan kekeluargaan ini kekal erat dan diberkati.


Seronok kan baca kisah ni? Jangan lupa untuk kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan anda supaya mereka juga tahu tentang kebahagiaan Shila dan keluarganya. Klik 'share' sekarang!

Previous Post Next Post

Contact Form