Keretakan Rumah Tangga Fazura & Fattah Amin: Adakah Desas-Desus Ini Benar?


Desas-desus yang bertebaran mengenai keretakan rumah tangga pasangan selebriti terkenal, Fazura dan Fattah Amin, ternyata mempunyai asas yang kukuh. Dalam perkembangan terkini, Fazura, atau nama penuhnya Nur Fazura Sharifuddin, 41 tahun, telah dilaporkan hadir ke Mahkamah Rendah Syariah Petaling, Selangor pada pagi Jumaat lalu untuk memfailkan perceraian terhadap suaminya, Fattah Amin.


Namun, tidak banyak butiran terperinci yang didedahkan mengenai perkara ini. Menurut sumber, “Ya, Fazura sudah memfailkan penceraian sebelum tengah hari tadi. Dia tidak hadir ke mahkamah secara peribadi, tetapi urusan tersebut dilakukan oleh wakil peguam. Buat masa ini, punca penceraian tidak didedahkan.”


Usaha untuk mendapatkan kenyataan daripada Fattah Amin menemui jalan buntu apabila panggilan yang dibuat tidak dijawab. Sebelum ini, khabar angin mengenai pergolakan dalam rumah tangga pasangan ini sering kali timbul. Walau bagaimanapun, Fazura pernah menegaskan bahawa hubungan mereka baik-baik sahaja. Fattah Amin juga pernah menyatakan bahawa dia jarang memuat naik gambar bersama isterinya di media sosial kerana kesibukan kerja dan tidak mengetahui mengenai gosip yang beredar mengenai perkahwinannya.


Untuk pengetahuan, Fazura dan Fattah Amin mendirikan rumah tangga pada 27 November 2017 dan dikurniakan seorang cahaya mata perempuan, Nur Fatima Aisya, yang kini berusia 3 tahun.


Kita semua tentu berharap yang terbaik untuk pasangan ini dan anak mereka. Jika anda ingin berkongsi berita ini dengan kawan-kawan, jangan lupa untuk klik butang kongsi di bawah! 🌟


Kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan anda dan teruskan mengikuti perkembangan terkini di blog kami! 🌟

Previous Post Next Post

Contact Form