Khabar Duka: Bapa Fikry Ibrahim Meninggal Dunia, Mari Doakan Kesejahteraan Allahyarham


Pagi Jumaat yang lalu, pelakon terkenal Fikry Ibrahim berkongsi berita sedih mengenai pemergian bapa tercintanya, Ahmad Ibrahim. Berita ini diumumkan menerusi Instagram Fikry, di mana beliau memohon agar semua orang mendoakan agar Allahyarham dipermudahkan urusan dan diberikan tempat yang baik di sisi-Nya.


Dalam catatannya, Fikry, 30, menulis, "Ayah saya, Ahmad Ibrahim sudah kembali ke rahmatullah. Doakan ayah saya diampunkan segala dosa, dipermudahkan urusan dan ditempatkan dalam kalangan orang beriman."


Fikry juga memuat naik satu hantaran lain yang menggambarkan detik-detik terakhir bapanya di hospital. Beliau memberitahu bahawa ayahnya terpaksa ditidurkan semasa menjalani rawatan, tetapi tidak memperincikan sakit sebenar yang dialami.


"Ayah saya ditidurkan. Doakan semoga dipermudahkan urusan dan diberi kesihatan baik," tulis Fikry.


Marilah kita sama-sama mendoakan agar Allahyarham Ahmad Ibrahim ditempatkan dalam kalangan orang-orang yang beriman dan diberikan ketenangan di alam sana. Jika anda mengenali Fikry atau ingin menyampaikan rasa simpati, kongsi artikel ini dengan rakan-rakan anda agar lebih ramai yang dapat turut serta dalam doa untuk Allahyarham.


Klik untuk kongsi artikel ini dengan kawan-kawan dan sebarkan doa kita untuk Fikry dan keluarganya.

Previous Post Next Post

Contact Form