Kontroversi Terbaru: Wanna Ali Dikritik Kongsi Foto dengan Fattah Amin Saat Sensitif!



Baru-baru ini, pelakon Wanna Ali telah menerima kritikan hangat daripada netizen selepas memuat naik foto bersama aktor Fattah Amin sebagai sebahagian daripada promosi drama terbaru mereka, Lelaki Melayu Terakhir. Kritik ini timbul memandangkan Fattah kini sedang melalui tempoh sukar dalam hidup peribadinya, dengan isterinya, Fazura, dilaporkan telah memfailkan perceraian pada pagi Jumaat.


Netizen tidak berpuas hati kerana mereka beranggapan Wanna seolah-olah sengaja mencari publisiti dengan berkongsi foto tersebut pada waktu yang kurang sesuai. Mereka menilai tindakan Wanna sebagai langkah yang tidak sensitif dan mengecamnya kerana dilihat ingin mengejar glamor.


Antara komen netizen yang mempersoalkan tindakan Wanna termasuk:


“Publisiti murahan! Kenapa baru sekarang kau nak kongsi? Nampak sangat nak tumpang glamor. Gila publisiti!”


“Wanna macam tak ada common sense langsung... Sensitiflah sikit. Marketing padu, waktu inilah juga nak kongsi.”


Namun, terdapat juga netizen yang mempertahankan Wanna. Mereka berpendapat bahawa Wanna sekadar menjalankan tugasnya sebagai pelakon dan tidak terlibat dalam hal peribadi rakan sepasukan. Menurut mereka, adalah tidak adil untuk mengaitkan urusan peribadi dengan pekerjaan.


“Jangan salahkan Wanna, dia hanya berkongsi tentang drama lakonannya. Mungkin ini kebetulan sahaja. Jangan campur adukkan urusan kerja dan peribadi,” komen seorang pengguna.


Sementara itu, Fazura, 41, dilaporkan telah hadir ke Mahkamah Syariah Petaling, Selangor pada pagi Jumaat untuk memfailkan perceraian terhadap Fattah. Butiran lanjut mengenai perceraian tersebut masih belum diumumkan.


Apa pendapat anda tentang situasi ini? Adakah Wanna Ali patut disalahkan atau sebenarnya ini adalah kebetulan semata-mata? Kongsikan pendapat anda dan jangan lupa untuk share artikel ini dengan rakan-rakan anda supaya mereka juga tahu tentang isu hangat ini!

Previous Post Next Post

Contact Form