Lana Del Rey Kini Sah Bergelar Isteri Jeremy Dufrene - Cinta Singkat, Bahagia Selamanya!



Wow, siapa sangka cinta sebulan pun boleh bawa ke jinjang pelamin! Lana Del Rey, penyanyi yang popular dengan lagu-lagu penuh emosi seperti Summertime Sadness, kini sah menjadi isteri kepada Jeremy Dufrene. Tak perlu tunggu lama, pasangan ini mengadakan majlis perkahwinan yang romantis di sebuah tasik indah di Des Allemandes, Louisiana, Amerika Syarikat. Bayangkan suasana tasik yang tenang, Lana yang anggun dalam gaun putih, dan Jeremy yang segak berbaju sut hitam — memang sepadan sungguh!


Menurut DailyMail, Lana, yang kini berusia 39 tahun, dilihat berjalan ke arah pelamin bersama bapanya, detik yang pasti sangat mengharukan. Video perkahwinan mereka juga tular, dan ramai yang memuji kecantikan Lana dan ketampanan Jeremy di hari bersejarah mereka.


Pasangan ini sebelum ini mencetuskan spekulasi hangat apabila dilihat berpegangan tangan di London pada Ogos lalu. Namun, semuanya terjawab apabila mereka hadir bersama ke majlis perkahwinan model Karen Elson di New York, malah mengenakan pakaian warna sedondon pula!


Jadi, korang semua dah tahu perkembangan terbaru Lana Del Rey yang kini sah bergelar isteri. Mesti ramai yang tak sabar nak tengok lebih banyak gambar dan video perkahwinan mereka, kan?


Kalau korang rasa artikel ni best, jangan lupa kongsi dengan kawan-kawan ya! Mungkin ada yang nak tahu tentang cinta singkat tapi bahagia Lana Del Rey. Tekan share sekarang!

Previous Post Next Post

Contact Form