"Madonna Letak Syarat Ketat Pada Teman Lelaki, Tapi Tetap Bahagia?!"



Madonna, penyanyi ikonik yang terkenal dengan kehidupannya yang penuh kontroversi, nampaknya tak lagi mahu gagal dalam percintaan. Kali ini, dia dilaporkan 'mengawal' teman lelakinya, Akeem Morris, seorang bintang bola sepak berusia 28 tahun, dengan menetapkan syarat-syarat yang agak pelik.


Menurut sumber dari Radar Online, Madonna yang kini berusia 66 tahun, telah menetapkan beberapa peraturan ketat yang wajib diikuti Akeem sepanjang hubungan mereka. Antara syarat paling ketat? Akeem dilarang menonton sukan atau televisyen apabila mereka bersama. Ya, betul tu!


"Dia sangat tegas. Walaupun Akeem tinggal di rumah Madonna, itu tak bermaksud dia boleh tidur di atas katil Madonna. Bila Madonna tidur, Akeem juga perlu tidur, dan bila Madonna bangun, Akeem juga kena bangun," kata sumber tersebut.


Walaupun syarat ini nampak tak masuk akal, nampaknya Akeem tak kisah langsung! Malah, hubungan mereka semakin intim, dan cinta terus mekar. Lebih menarik, Madonna dikatakan sering menghadiahkan Akeem dengan barangan mewah serta percutian eksklusif. Bukan main seronok, kan?


Pasangan ini mula berkenalan pada tahun 2022 melalui sebuah sesi penggambaran, dan hubungan mereka makin rapat selepas Akeem turut menyambut hari jadi Madonna pada 16 Ogos lalu di Italy.


Jadi, adakah kawalan Madonna terhadap Akeem ini satu resipi kejayaan dalam percintaan mereka? Hanya masa yang akan menentukan.


Kongsikan Artikel Ini!


Kalau korang rasa artikel ni menarik, jangan lupa kongsikan dengan kawan-kawan korang! Siapa tahu, mungkin ada yang nak cuba 'resipi cinta' Madonna? 😄

Previous Post Next Post

Contact Form