Mahalini Kaji untuk Bersara Selepas Dikecam Rakaman Semula Lagu Acha Septriasa


Penyanyi terkenal Mahalini baru-baru ini mencetuskan perbincangan hangat di media sosial selepas lagu terbarunya, Sampai Menutup Mata, yang merupakan rakaman semula lagu Acha Septriasa, menerima banyak kritikan. Dalam satu perkongsian di Instagram, Mahalini mengungkapkan bahawa dia kini sedang mempertimbangkan untuk bersara dari dunia nyanyian.


"Saya sedang memikirkan sama ada ini mungkin merupakan karya terakhir saya. Rasanya sudah cukup, mungkin lebih baik saya fokus kepada kehidupan rohani daripada terus menerus dalam dunia muzik," kata Mahalini.


Tambahnya lagi, isteri kepada penyanyi Rizky Febian ini meluahkan hasratnya untuk lebih banyak menghabiskan masa di rumah dan berperanan sebagai suri rumah sepenuh masa yang menguruskan anak-anak. "Saya rasa sudah penat dan ingin menikmati ketenangan di rumah sambil menjaga anak-anak," tambahnya.


Perkongsian ini menarik perhatian sebuah akaun gosip di Instagram, yang turut memuat naik semula hantaran tersebut. Di ruangan komen, banyak netizen memberi maklum balas tentang keputusan Mahalini. Ada yang menyokong jika Mahalini memilih untuk fokus kepada keluarganya, manakala yang lain merasa seolah-olah dia berhak untuk berehat dari industri hiburan.


"Kalau memang sudah banyak duit, mungkin lebih baik untuk Mahalini duduk di rumah sahaja, biar suami yang bekerja," komen seorang netizen. "Impian saya juga, duduk di rumah uruskan anak-anak. Penat jadi isteri sambil bekerja," tulis netizen lain.


Pada Jumaat lalu, Mahalini melancarkan lagu Sampai Menutup Mata, yang sebelum ini dinyanyikan oleh Acha Septriasa. Namun, versi baru Mahalini ini mendapat reaksi bercampur dari peminat dan netizen.


Apa pendapat anda tentang keputusan Mahalini? Adakah anda rasa dia patut terus berada dalam industri muzik atau lebih baik fokus kepada keluarga? Kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda dan beri pendapat anda!

Previous Post Next Post

Contact Form