Marissa Jawab Kontroversi: Suami Lebih Selesa Berkomunikasi Dengan Norman Hakim



Baru-baru ini, timbul cerita panas tentang anak kepada pelakon Abby Abadi, Marissa Danial, yang dikatakan mengetepikan ibunya dalam perkhabaran sedih mengenai kematian bayi sulungnya. Ramai yang salah sangka dan menganggap Marissa meminggirkan Abby. Tapi, jom kita dengar penjelasan Marissa sendiri!


Marissa, 19 tahun, tak berniat langsung nak membelakangkan ibunya. Katanya, suaminya, Ahmad Aslam, lebih selesa untuk berkomunikasi dengan bapanya, Norman Hakim. Bukan sebab ada apa-apa masalah antara mereka.


"Aslam memang lebih rapat dengan papa (Norman). Dia rasa lebih selesa bercakap dengan lelaki, sebab tu dia maklumkan perkara itu kepada papa. Dengan mummy (Memey) pun dia tak cerita, sebab dia tak selesa nak bercakap. Tak ada pun niat nak ketepikan mama (Abby)," kata Marissa sambil tersenyum.


Tambah Marissa lagi, hubungan dengan Abby baik-baik saja. "Akhirnya mama tahu juga perkara tu, hubungan kami memang okay, tak ada masalah pun. Kalau ada isu keluarga, biarlah kami yang tahu, sebenarnya tak ada apa-apa sangat," ujarnya ketika ditemui di program Zumba Bersama Abby Abadi, anjuran Inayah Beauty, di Petaling Jaya.


Mungkin ada yang perasan komen Marissa di media sosial baru-baru ini, di mana dia ada tinggalkan mesej suruh Abby balas WhatsApp. Namun, Marissa menjelaskan itu semua gurauan semata-mata. "Saya cuma bergurau saja, tak ada apa pun," katanya ringkas.


Mengenai kehilangan bayi sulungnya, Marissa mengakui ia adalah satu dugaan besar, namun dia dan suami, Ahmad Aslam, reda dan kuat menghadapinya. “Sedih, memang sedih, tapi kami percaya ini adalah ketentuan Allah. Belum ada rezeki untuk kami menimang cahaya mata buat masa ini.”


Walaupun berdepan ujian berat ini, Marissa nampak tenang dan positif. “Kami terima dengan hati terbuka. Suami saya pun sentiasa bersama saya, jadi kami sama-sama kuat menghadapi dugaan ini.”


Terdahulu, Marissa dan Aslam bernikah di Songkhla, Thailand pada 27 Disember 2023 tanpa pengetahuan keluarga dan isteri pertama Aslam, Umisya Mazlan.


Dalam program Zumba tersebut, Abby Abadi turut umumkan dirinya sebagai duta produk Berryfull Honey Lemon, minuman detox yang memang tengah ‘hot’. Program ini turut diserikan dengan kehadiran selebriti lain seperti Bella Astillah, Puteri Sarah Liyana, dan Nora Danish.


Haa, lepas baca kisah ni, apa pendapat korang? Jangan lupa untuk share artikel ni dengan kawan-kawan korang! Mungkin ada yang boleh relate dengan cerita Marissa ni, dan sama-sama kita doakan yang terbaik untuk dia dan keluarga.

Previous Post Next Post

Contact Form