"Mual Cium Bawang Putih? Peminat Syak Atikah Suhaime Berbadan Dua!"



Wah, kecoh di kalangan peminat apabila Datin Atikah Suhaime memuat naik video mukbang baru-baru ini! Siapa sangka, dari sekadar perkongsian makanan, ramai yang mula membuat spekulasi pelakon cantik kelahiran Singapura ini sedang hamil.


Atikah, atau nama penuhnya Nur Atikah Mohd Suhaime, 33, berkongsi bahawa dia kini mengalami alahan teruk terhadap bawang dan bawang putih. Menurutnya, setiap kali menghidu bau bawang putih, dia akan rasa mual sehingga muntah!


Dalam video di TikTok, Atikah menjelaskan keadaan kesihatannya sekarang yang kurang mengizinkan, menyebabkan dia terpaksa kurangkan penggambaran video mukbang kesukaannya. Dia turut meminta maaf kepada peminat yang menantikan video makanannya, sambil berjanji akan kembali aktif apabila rasa mualnya berkurangan.


"Maaf kalau ada yang tertunggu-tunggu video mukbang. Buat masa sekarang, saya memang tak boleh makan bawang dan bawang putih. Bau saja dah rasa nak muntah. Rasa mual-mual makin teruk sejak akhir-akhir ini," kata Atikah.


Namun, ada berita baik! Atikah juga berjanji akan kembali dengan video masakan dan makan yang lebih menarik selepas kesihatannya pulih sepenuhnya. Buat masa sekarang, dia lebih selesa menikmati makanan ringan seperti sandwich yang kering tanpa banyak garam.


Menariknya, ruangan komen video tersebut dibanjiri dengan andaian netizen yang percaya pelakon itu sedang hamil. Ada yang mengatakan alahannya terhadap bawang putih menyerupai pengalaman mereka sendiri ketika berbadan dua.


"Pasti mengandung ini, saya pun sama macam Tika waktu hamil. Alhamdulillah, moga dipermudahkan urusan," komen salah seorang peminat.


Untuk pengetahuan semua, Atikah mendirikan rumah tangga dengan Datuk Lokman Teh pada Januari lalu. Adakah benar Atikah bakal menimang cahaya mata? Sama-sama kita nantikan!


Kalau korang rasa artikel ni menarik, jangan lupa kongsikan dengan kawan-kawan ya! Mana tahu, ada yang tengah alami situasi sama. 😍

Previous Post Next Post

Contact Form