Nabil Aqil Cari Calon Isteri, Tapi Ramai Lelaki DM Cuba Nasib! "Berat Ujian Saya Ni..."



Nabil Aqil, pelakon muda berbakat yang popular dengan drama Anggun Mikayla, sedang sibuk mencari calon isteri yang sesuai. Tapi peliknya, ramai lelaki pula yang cuba nasib DM dia di TikTok! Eh, apa cerita ni?


Nabil, atau nama penuhnya Mohammad Nabil Aqil Muhammad Salehuddin, mengakui dia menerima banyak mesej daripada kaum lelaki, yang sepatutnya dihantar oleh wanita yang berminat. Malah, ramai yang cuba mengajaknya keluar atau sekadar bertanya khabar.


"Saya tak faham kenapa lebih ramai lelaki mesej saya berbanding perempuan. Kebanyakannya ajak saya keluar, ada yang sekadar nak kenal lebih rapat. Berat juga ujian saya ni, perempuan pun ada mesej tapi tak ramai," kata Nabil sambil tertawa kecil.


Walaupun menerima pelbagai mesej, Nabil tetap tegas dengan prinsipnya – dia hanya mencari isteri dan tidak melayan mesej-mesej dari lelaki yang tak dikenali. Dia mahu fokus pada misi utamanya untuk mencari calon isteri yang sesuai, dan tak mahu buang masa dengan hal yang tak berfaedah.


"Saya tak pernah layan mana-mana mesej lelaki. Prinsip saya jelas – saya cari isteri, bukan suami!" jelasnya.


Dalam pencarian calon isteri, Nabil mengakui dia agak memilih kerana pernah mengalami kisah cinta yang pahit sebelum ini. Pengalaman tersebut membuatnya lebih berhati-hati dalam memilih pasangan hidup.


"Saya trauma dengan kisah lama, jadi saya kena betul-betul pastikan wanita tu sesuai sebelum saya jadikan dia pasangan hidup. Mungkin belum ada rezeki lagi," ujarnya dengan nada yang sedikit serius.


Walaupun begitu, Nabil percaya semua yang terjadi adalah pengalaman yang mendewasakan, dan dia terus mencari yang terbaik buat dirinya.


Jom Share Artikel Ini!


Eh, korang rasa macam mana kisah Nabil ni? Pelik ke tidak? Apa pun, doakan yang terbaik untuk Nabil dalam pencariannya ya! Jangan lupa kongsi cerita ni dengan kawan-kawan korang – siapa tahu calon isteri Nabil ada kat luar sana! 😉

Previous Post Next Post

Contact Form