Nabila Huda Teruja Bekerja dengan Kasih Leona: "Dia Bijak, Bukan Budak Bimbo"



Bila Nabila Huda dan Kasih Iris Leona bergabung di TikTok, suasananya memang meriah! Pelakon terkenal, Nabila Huda, mengakui betapa seronoknya dia bekerja dengan Leona, terutama sekali bila mereka melibatkan diri dalam program realiti lawak bersama.


Nabila, yang kini berusia 40 tahun, tidak kisah langsung melayan keinginan Leona untuk menghasilkan video tarian di TikTok. "Kerja dengan Leona memang kelakar dan seronok. Dia baik dan kami jadi kawan rapat sepanjang penggambaran," kongsi Nabila dalam sidang media Filem Gayong di Astana Putra, Universiti Putra Malaysia (UPM), Selangor.


Walaupun Leona terkenal dengan personaliti bubbly dan kelakar, Nabila menegaskan bahawa dia bukan sekadar "budak bimbo". "Leona sebenarnya sangat bijak. Karakter dia mungkin nampak ceria dan manja, tapi dia pintar dan tahu apa yang dia buat," kata Nabila.


Selama menjalani penggambaran, Nabila juga pernah terpaksa menegur Leona di set. "Pernah sekali saya marah dia sebab dia bising. Leona terus minta maaf dan nampak takut. Dia memang cepat mengaku kesilapan dia dan sangat menghargai perbincangan selepas itu."


Selain itu, Nabila akan muncul dalam filem Gayong yang dijadualkan memulakan penggambaran pada 5 Oktober depan. Filem ini juga akan menampilkan pelakon hebat lain seperti Beto Kusyairy, Syafie Naswip, dan Yayan Ruhian. Filem Gayong dijangka akan ditayangkan pada Mei tahun depan.


Jangan lupa untuk kongsi artikel ini dengan kawan-kawan! Agar mereka juga tahu tentang keseronokan Nabila dan Leona di TikTok dan perkembangan terbaru filem Gayong. 💫📽️

Previous Post Next Post

Contact Form