"Netizen Terkejut! Kim Jong Kook Dikritik Hebat Kerana Gurauan Kasar dengan Ji Ye Eun - Apa Sebenarnya yang Berlaku?"



Siapa yang tak kenal dengan Kim Jong Kook, bintang Running Man yang terkenal dengan tubuh sasa dan karisma yang memikat? Tapi kali ini, Kim Jong Kook bukan trending sebab ototnya, tapi sebab gurauan kasarnya yang mencetuskan kontroversi!


Baru-baru ini, Jong Kook mencetuskan perdebatan hangat dalam kalangan netizen selepas bergurau kasar dengan pelakon Ji Ye Eun dalam satu program TV. Dalam rakaman itu, Jong Kook membuat kenyataan yang ramai rasa agak melampau, "Wajah awak sekarang ini nampak kelihatan sedikit berisi," katanya kepada Ye Eun sambil mereka menjamah roti.


Ye Eun, yang mungkin terkesan dengan komen tersebut, berpura-pura menangis sebagai respon. Jong Kook yang kelihatan sedikit tergamam, cuba untuk memulihkan suasana dengan memujuk Ye Eun, mengatakan dia masih kelihatan jelita walaupun berbadan sedikit gempal.


Namun, usaha Jong Kook untuk meredakan keadaan nampaknya tidak berjaya. Netizen, terutamanya peminat setia Ye Eun, tidak mengambil mudah isu ini. Ramai yang meluahkan rasa tidak puas hati dan menyelar tindakan Jong Kook di media sosial, mengatakan gurauan sebegitu adalah tidak wajar dan boleh menyentuh sensitiviti orang lain.


Situasi ini jelas menunjukkan bahawa kadang-kala, apa yang kita anggap sebagai gurauan ringan mungkin memberi kesan mendalam kepada orang lain. Walaupun mungkin niat Jong Kook hanya untuk berjenaka, kita semua boleh belajar sesuatu daripada insiden ini - berhati-hati dalam berkata-kata, lebih-lebih lagi di hadapan kamera yang sedang merakam!


Apa pendapat korang tentang isu ni? Patutkah Kim Jong Kook lebih berhati-hati lain kali? Jangan lupa untuk kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan korang dan jom bincangkan bersama-sama!

Previous Post Next Post

Contact Form