Nikita Willy Bakal Timang Anak Kedua di Amerika! Kisah Menarik di Sebalik Keputusan Ini



Kabar gembira dari dunia hiburan! Pelakon cantik Nikita Willy bakal menyambut anak kedua pada bulan Disember depan, dan kali ini dia memilih untuk bersalin di Amerika Syarikat! 🌟


Menurut adik perempuannya, Winona Willy, 26, berita ini dikongsi melalui Instastory beliau pada Rabu lalu. Winona juga meluahkan rasa rindu terhadap anak saudaranya, Issa Xander Djokosoetono, yang bakal berangkat ke Amerika dalam masa terdekat.


“Aku akan merindui budak comel ini. Kepada sesiapa yang bertanya, kakak saya (Nikita) akan bersalin anak keduanya di Amerika. Saya tak boleh pergi bersama sebab saya juga akan bersalin tidak lama lagi dan kami terpaksa berpisah buat sementara,” tulis Winona dalam hantaran tersebut.


Beliau turut meminta peminat untuk mendoakan agar proses bersalin mereka dipermudahkan. Winona dijangka melahirkan anaknya pada November depan.


Nikita, yang berusia 30 tahun, sebelum ini telah melahirkan anak sulungnya, Issa, pada 8 April 2022 di Hospital Cedars-Sinai Medical Center, Los Angeles. Walaupun tidak menetap di Amerika, Nikita memilih untuk bersalin di sana kerana ingin belajar dan menjadi ibu bapa yang lebih baik.


Nikita dan suaminya, Indra Priawan, telah mendirikan rumah tangga pada 16 Oktober 2021. Keputusan untuk bersalin di luar negara ini pastinya menambah lagi keistimewaan perjalanan keibubapaan mereka.


Jangan lupa kongsi artikel ini dengan kawan-kawan! Mari kita doakan yang terbaik untuk Nikita dan Winona dalam perjalanan mereka sebagai ibu baru. ❤️👶


#NikitaWilly #KelahiranAnakKedua #BeritaHiburan #KongsiKebaikan

Previous Post Next Post

Contact Form