"Peminat Risau, Ryu Jun Yeol & Krystal f(x) Mesra di Kejohanan Tenis – Ada Apa-apa ke?"



Wah, nampaknya nama pelakon kacak Ryu Jun Yeol kembali menjadi buah mulut ramai! Baru-baru ini, dia dilihat menghadiri Kejohanan Tenis Terbuka Amerika Syarikat bersama Krystal f(x), dan terus buat netizen tak senang duduk. Video dan gambar mereka tular di media sosial, dan boleh nampak mereka cukup mesra. Tapi, inilah yang membuat netizen sedikit 'panas'!


Netizen di ruang komen mula bagi 'warning' pada Krystal, 30, supaya menjauhkan diri dari Jun Yeol, 38. Ada yang takut Krystal bakal menghadapi masalah kalau terus rapat dengan Jun Yeol.


"Peminat pun sempat berdoa yang dua-dua ni hanya sekadar kawan biasa, bukan pasangan kekasih," kata seorang netizen yang mungkin rasa risau kalau-kalau ada drama cinta di balik tabir.


Komen-komen juga tak kalah pedas:


"Tak berbaloi, Krystal! Jauhi lelaki yang tak boleh mengaku hubungan atau berjuang untuk awak," tulis seorang peminat. Ada juga yang lebih dramatik: "Saya percaya awak, Krystal! Lari daripada dia sekarang!"


Kejohanan tenis itu diadakan di Pusat Tenis Kebangsaan Billie Jean King di New York, dan bukan hanya mereka berdua yang hadir. Penyanyi terkenal Taylor Swift pun turut ada, bersama teman lelakinya, Travis Kelce. Wah, betul-betul bintang bertemu bintang!


Tapi, ini bukan pertama kali Jun Yeol terjebak dengan kisah cinta yang hangat. Pada bulan Mac, hubungan cintanya dengan aktres Han So Hee juga mendapat perhatian ramai apabila mereka berpisah selepas dua minggu peminat mula hidu percintaan mereka.


Gosip bertambah panas bila paparazi berjaya menangkap foto mereka bercuti di Hawaii, tapi So Hee akhirnya tampil dan sahkan hubungan tersebut. Namun, Jun Yeol memilih untuk berdiam diri dan tidak mempertahankan hubungan mereka, yang menimbulkan pelbagai spekulasi lagi.


Netizen juga ingat lagi hubungan lama Jun Yeol dengan Hyeri, pelakon yang pernah bercinta dengannya selama tujuh tahun. Banyak yang speku Jun Yeol dan So Hee mungkin sebabkan perpisahan tersebut, tapi So Hee cepat-cepat nafikan jadi orang ketiga.


Kalau anda rasa kisah ini menarik, jangan lupa kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda! Siapa tahu, mereka pun ada pendapat sendiri tentang hubungan selebriti ini. Tekan butang share sekarang!

Previous Post Next Post

Contact Form