"Pengalaman Seram Diana Danielle: Kisah Gangguan Mistik yang Menghantui Sejak Kecil!"



Serius ke ni? Yup, pelakon cantik Diana Danielle rupanya pernah berdepan dengan pengalaman mistik yang menakutkan! Dalam perkongsiannya menerusi podcast Sembang Seram bersama pelakon Safwan Nazri, Diana mendedahkan bahawa dia sering diganggu dengan entiti misteri sejak kecil, dipercayai akibat perbuatan sihir yang dihantar kepada ibunya. Memang tak sangka kan? Jom baca kisah penuh seram yang dialami oleh Diana ni.


Menurut Diana, dia pernah mengalami situasi yang cukup menyeramkan ketika kecil. Katanya, dia bukan sahaja pernah melihat ulat bulu muncul dalam bilik tidurnya, malah turut diganggu oleh lembaga berupa toyol yang seolah-olah dihantar untuk mengacau fikirannya.


“Ibu saya dalam bidang perniagaan, jadi mungkin ada orang yang dengki. Saya dah biasa kena gangguan masa kecil. Pernah suatu malam, saya terjaga dari mimpi dan nampak ulat bulu betul-betul bergerak atas lantai karpet, penuh satu bilik! Lepas tu, masa nak keluar dari bilik, saya nampak toyol terbang keliling saya sambil gelak nak takut-takutkan saya,” kata Diana.


Seram tak? Tapi yang lebih menakutkan, hanya Diana seorang yang dapat lihat gangguan-gangguan ini. Orang lain tak nampak langsung!


Bukan hanya Diana, malah ibunya dan rakan-rakan juga pernah menjadi mangsa perbuatan sihir. Diana juga pernah hampir kehilangan nyawa apabila diserang oleh rakan ibunya yang dirasuk.


“Ibu saya pernah dicekik oleh kawannya sendiri yang kena rasuk. Bila ibu berjaya larikan diri, dia pula datang dan cekik saya. Saya hampir jatuh dari tingkap waktu itu, mujurlah ada orang yang cepat datang tolong,” tambah Diana lagi.


Pengalaman menakutkan ini membuatkan Diana lebih berhati-hati setiap kali menjalani penggambaran di kawasan pedalaman atau hutan. Memang betul-betul menguji kekuatan mental, kan?


Nak tahu lebih lanjut tentang kisah seram selebriti-selebriti Malaysia yang lain? Jangan lupa untuk share artikel ni dengan kawan-kawan korang yang suka cerita seram! Siapa tahu, mungkin mereka pernah alami pengalaman mistik juga... 👻


Kongsikan kisah seram ini sekarang! 😱

Previous Post Next Post

Contact Form