"Pergaduhan Terselit: Niel dan CAP Teen Top Bergaduh Hanya Sebab Pengering Rambut!"


Dalam satu kejadian yang mengejutkan, anggota Teen Top, Niel, baru-baru ini mendedahkan dia pernah ditumbuk oleh bekas ketua kumpulannya, CAP, hanya kerana berebutkan pengering rambut!


Menurut Niel, insiden ini berlaku ketika CAP sedang menggunakan pengering rambut untuk mengeringkan kakinya. Niel, yang ketika itu memerlukan pengering rambut untuk mengeringkan rambutnya, mengambil alat tersebut tanpa disangka menjadi punca pergaduhan.


"Puncanya sebenarnya agak remeh. CAP sedang menggunakan pengering rambut untuk keringkan kaki, dan saya pula perlukan alat tersebut untuk rambut saya. Disebabkan itu, dia tidak berpuas hati, dan kami bertekak. Tiba-tiba, dia menumbuk muka saya," kata Niel, sambil menunjukkan kesan kecederaan di bibirnya.


Niel mendedahkan kejadian tersebut semasa kemunculannya dalam sebuah program di Seoul, Korea Selatan. Walaupun pergaduhan itu kelihatan serius, namun mereka berjaya berdamai selepas keluar makan bersama.


Kini, Niel terpaksa tampil di televisyen dengan bibir yang bengkak akibat insiden tersebut. Namun, dia menganggap kejadian itu sebagai satu pengalaman yang boleh dikenang.


Jangan lupa untuk kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda supaya mereka juga tahu cerita menarik ini!

Previous Post Next Post

Contact Form