Potongan Rambut Intan Najuwa Ala Olive Oyl? Yang Penting Suami Suka, Netizen Tak Perlu Risau!





Siapa yang tak kenal dengan pelakon terkenal, Datin Intan Najuwa? Baru-baru ini, penampilannya menjadi bualan ramai apabila ada yang menyamakan gaya rambutnya dengan watak kartun popular, Olive Oyl, girlfriend kepada Popeye. Tapi, Intan Najuwa nampaknya relaks saja dengan komen netizen.


Apa yang lebih penting, kata Intan, suaminya, Datuk Ahmad Azraf Azman, suka dengan gaya tersebut! Intan, yang kini berusia 27 tahun, tidak kisah dengan apa yang orang kata selagi dia dan suaminya gembira.


"Saya tak kisah macam girlfriend Popeye ke, macam girlfriend Shrek ke... Yang penting saya happy, rambut panjang ke pendek ke, saya suka! Lagi penting, suami saya suka," ujar Intan dengan selamba.


Dia juga menambah, "Saya tak guna duit anda untuk gunting rambut, dan saya tak perlu minta kebenaran anda atau suami anda." Berani sungguh Intan, kan?


Dalam siaran langsung di TikTok baru-baru ini, ada peminat yang memberi komen bahawa gaya rambut pendek Intan tidak sesuai dengannya, dan membandingkannya dengan Olive Oyl. Namun, pelakon manis ini dengan tenang menjelaskan bahawa kebahagiaan dirinya adalah yang utama, dan dia tidak perlu mengikut telunjuk sesiapa.


"Biarlah orang nak cakap apa pun, asalkan saya bahagia. Hati saya tenang, saya tak kacau orang pun," katanya lagi.


Intan juga sempat menasihati para netizen supaya lebih beradab ketika memberi teguran. Teguran tu bagus, tapi biarlah kena pada caranya, kan?


"Tak semua orang kita kenal. Jadi, kena belajar cara nak tegur orang dengan sopan, tambahnya lagi.


Memang betul apa yang Intan katakan, kita perlu hormat dan jaga adab dalam menegur orang lain. Apa pun, asalkan Intan gembira dengan pilihan gaya rambutnya, itu yang paling penting!


Jom kongsikan artikel ni dengan kawan-kawan korang yang minat dengan Intan Najuwa, dan jangan lupa tinggalkan komen pendapat korang tentang isu ni! 😊

Previous Post Next Post

Contact Form