Raihan Disambut Bak Bintang Hollywood di Luar Negara!



Raihan Terima Layanan VVIP di Luar Negara, Dijemput dengan Limosin dan Hotel 5 Bintang!


Bayangkan berada di tempat kumpulan nasyid legenda, Raihan, yang disambut bak bintang Hollywood setiap kali mereka melangkah ke luar negara. Bukan sahaja disediakan limosin mewah dan penginapan di hotel lima bintang, tetapi layanan VVIP juga menjadi kebiasaan bagi mereka. Memang betul-betul kelas!


Menurut salah seorang anggota Raihan, Che Amran Idris, pengalaman di luar negara cukup berbeza dan mengujakan. "Sebenarnya kami suka pergi luar negara kerana sambutan dan suasananya lain," katanya.


Mereka diangkat seperti artis atasan, dengan segala kemudahan yang disediakan lebih daripada mencukupi. Raihan bukan sekadar diterima baik, malah dilayan seperti duta besar Malaysia di pentas antarabangsa. Memang tidak dinafikan, penghargaan ini adalah tanda pengiktirafan yang diberikan kepada kumpulan ini oleh negara-negara yang menjemput mereka.


Malah, dari segi bayaran pun, mereka tidak perlu berkompromi. Apa yang diminta, itu yang diberi. Memang terbaik!


Che Amran turut berkongsi kisah menarik ketika mereka membuat persembahan di Moscow, Rusia. Lagu syahadah yang dipersembahkan oleh Raihan berjaya menyentuh hati penonton, sehingga ada yang merasakan ia seperti panggilan jiwa yang menyentuh perasaan mereka. Memang luar biasa!


Tidak cukup dengan itu, Raihan bakal menggegarkan pentas di Paris pada 6 Oktober 2024 dan London pada 11 Oktober 2024 dalam konsert "Beyond Borders Kita Sama". Yang lebih menarik, konsert ini turut menampilkan kerjasama eksklusif Raihan bersama Alif Satar dan The Locos (ASTL) buat pertama kalinya.


Jadi, jangan lepaskan peluang untuk menyaksikan kehebatan Raihan yang semakin menakluki dunia! Kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan anda dan biar mereka juga tahu betapa hebatnya kumpulan nasyid kita di mata dunia!

Previous Post Next Post

Contact Form